چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام موسوی مطلق می‌گوید: آیت‌الله امام کاشانی (ره) یکی از عاشقان و منتظران امام زمان ارواحنا فداه بود که عاطفه و عقلانیت را با هم نسبت به حضرت داشت. دیدن ایشان انسان را یاد امام زمان سلام الله علیه می‌انداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضرت برای مالک که به عنوان یک حکمران اسلامی به مصر رفته است، دستورالعملی نوشته است که این دستورالعمل در حقیقت قواعد و ضوابط حکمرانی اسلامی است که ما هم باید در نظام اسلامی به آن پای‌بند باشیم ولی متاسفانه نسبت به این دستور العمل شناختی نداریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، همواره در روزهای پایانی سال موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران مطرح و جلسات شورای عالی کار با حضور سه ضلع کارگری، کارفرمایی و دولتی برگزار می‌شود. در همین راستا جمعی از فعالان عدالت‌خواه نامه‌ای به رئیس جمهور درباره تعیین حداقل دستمزد کارگران درسال 1403 نوشتند که متن نامه و امضا کنندگان آن به شرح زیر است: بسمه تعالی جناب حجت‌السلام‌والمسلمین سیدابراهیم...

وب‌گاه الف

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با بیان اینکه از توجیهات عده‌ای منحرف درباره حجاب خجالت می‌کشم، گفت: حجاب از محکمات قرآن کریم است؛ ما چکاره‌ایم که احتمال دیگر دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدی جمشیدی گفت: انتخابات خیلی وجه متمایز و برجسته‌ای داشت و همانطور که مشاهده کردیم «گزینش»، عقلانیت سیاسی می‌خواهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان به مناسبت درگذشت آیت‌الله امام کاشانی گزارشی از زندگی وی را منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت‌الله محمد امامی کاشانی که همگان وی را به خطبه‌های دلنشین نماز‌های جمعه و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، می‌شناسند، روز 12 اسفند 1402 دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه فرارو

حکم صادره برای شروین حاجی‌پور، خواننده علاوه بر اژه‌ای واکنش‌های زیاد دیگری ازجمله اعتراض نوه مرتضی مطهری و پسر عبدالله جوادی‌آملی و ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری را در پی داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله مظاهری درگذشت آیت الله امامی کاشانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیکر آیت الله محمد امامی کاشانی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران امروز، سه شنبه پانزدهم اسفندماه با حضور اقشار مختلف مردم از مهدیه مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) تشییع شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان جهاد دانشگاهی تهران، رویای نیمه شب، رویایی است از جنس عشق که در فضای مذهبی شهر حله در عراق، که زمانی جایگاه حوزه علمیه شیعه و زادگاه مجتهدان بسیاری بوده است، جریان دارد. این رمان در گونه ادبیات دینی قرار می‌گیرد. قرن سوم هجری است و در شهر حله کشمکش میان شیعه و سنی در جریان است کشمکشی که حاکمان قدرت‌طلب به آن دامن می‌زنند. در این...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس میز تحکیم خانواده و تبلیغات حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه سخت شدن شرایط ازدواج جوانان متاثر از فرهنگ است، بر لزوم تربیت فرزندان مسئولیت‌پذیر تاکید کرد و گفت: افرادی که زندگی مجردی را انتخاب کرده‌اند، می‌گویند که نمی‌خواهند مسئولیت ازدواج را بر عهده بگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام هادیان بر اهمیت جوان‌گرایی در وقایع مختلف تاریخی کشور و تأثیرگذار بودن جوانان در جامعه مسلمانان تأکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گروه‌های فشار داخلی مخصوصاً در حوزه‌های علمیه وجود داشت که وقتی مقداری سختگیری را در مورد مهاجران بالا می‌بردیم، فشار‌هایی بر دولت وارد می‌کردند که چرا این کار را می‌کنید؛ لذا ما ناگزیر بودیم که این فشار‌ها را کاهش دهیم. افغانستانی‌ها هم در مورد این مشکلات آگاه بودند و از هر فرصتی استفاده می‌کردند.» محمدجواد ظریف، وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: روابط خارجی ما نامنسجم است. فقط دعوای میدان...

وب‌گاه عصر ایران

از وقتی‌که مادر مصدق، مقلد حاج شیخ شد، خانه‌ای برای حاج شیخ خرید. همان خانه‌ای که در حال حاضر توسط آقای شهرستانی (نماینده و داماد آیت‌الله سیستانی) از ورثه خریداری و کتابخانه‌ای با نام آیت‌الله حائری در آن تأسیس شد.