چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری مهر

قم - مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) در بیانیه‌ای مردم را دعوت به حضور در انتخابات کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

«دوستان عزیز سلام، چند روز است که قسمت غربی پارک قیطریه را یک حصار بزرگ کشیده‌اند و از قرار معلوم می‌خواهند آنجا را مسجد و مغازه بسازند».

وب‌گاه خبر آنلاین

در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی آمده است: در فرودگاه اهواز، استقبال مدیران استان و جمعی از علما را داشتیم. در مصاحبه کوتاهی هدف سفر را شرکت در مراسم شهدا و سخنرانی در دانشگاه، افتتاح دومین کارخانه نیشکر ذکر کردم. یکسره به دانشگاه دکتر چمران، محل برگزاری کنگره رفتیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در تمام حوزه های انتخابیه سراسر کشور در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از فهرست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حمایت می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

عضو مجلس خبرگزان گفت: قانون باید محور همه امور باشد و ما نیز باید موید انتخاب مسئولینی باشیم که طبق قواعد و ضوابط عمل می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس موسسه امام خمینی (ره) گفت: یکی از نواقص فعلی مجلس خبرگان نحوه اطلاع‌رسانی ضعیف آن است که این مسئله باید با اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس خبرگان مورد بازنگری قرار گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای را صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی): انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی و راه اصلاح کشور است بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف و انقلابی قم؛ انتخابات در نظام مردم‌سالاری جمهوری اسلامی ایران و رجوع به...

وب‌گاه خبر آنلاین

در یکی از رویکردها در مسئله تقریب مذاهب که به آیت الله بروجردی زعیم حوزه علمیه قم نسبت داده می‌شود، به جای مرجعیت و امامت تاریخی اهل بیت به مرجعیت علمی و معنوی اهل بیت پرداخته می‌شود تا بدین ترتیب با کنار گذاشتن دعواهای تاریخی که شاید دیگر هیچ فایده ای نداشته باشد همگان روی شخصیت علمی و معنوی اهل بیت که توافق بسیار بیشتری روی آن وجود دارد، متمرکز شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله محسن قمی، کاندیدای انتخابات خبرگان ششم می گوید: بی توجهی به مجلس خبرگان یا این است که مشروعیت آن را زیر سوال ببریم و یا اینکه کارآمدی مجلس خبرگان را نادیده بگیریم و آن ظرفیتی که مجلس خبرگان دارد از آن استفاده نشود. هردو ضربه زدن به منافع ملی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تولیت آستان قدس رضوی گفت: رفتار ناسالم برخی مسئولان نباید از یک سو باعث دلسردی مردم و از سوی دیگر موجب الکن شدن زبان روحانیت در دفاع از اصل انقلاب، نظام و ولایت فقیه شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم از رفتار برخی مسئولان گلایه هایی دارند، شأن روحانیت بالاتر از آن است که بخواهند توجیه‌گر کاستی‌های مسئولان باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا نصوری می گوید: الآن همه نذورات، موقوفات، وجوهات و... مربوط به امام شهید هستند نه امام زنده. البته این مشکلی ندارد ولی ما باید از بستر امام شهید، به امام زنده برسیم.