چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله محمد امامی کاشانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ جعفر قنادباشی، کارشناس مسائل سیاسی و بین‌المللی، در گفتگو با به این سفر رئیس قوه قضایییه به عراق پرداخته و برخی از ابعاد آن را تشریح کرد. این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه ما با عراق در بحث‌های مختلف همکاری و بیشترین اشتراکات فرهنگی و تاریخی را داریم، گفت: به دلایل مختلف و شرایطی که در عراق بوده پیش از این نتوانستیم در عرصه قضایی همکاری‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

«با توجه به حضور او در موسسه آیت الله مصباح، باید تصریح کرد که نبویان از جمله افراد جریان مصباح است. او از چهره‌های اصلی جبهه پایداری است که در سپهر سیاسی ایران به تندروی مشهورند. او در دوره نهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی، نماینده پارلمان بود.» سید محمود نبویان که نامش در چند فهرست اصولگرایی قرار داشت، تا بدین جای کار، توانسته، رأی اول تهران را در انتخابات مجلس شورای اسلامی به خود اختصاص...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام رسمی ستاد انتخابات ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی به عنوان نماینده مردم استان در مجلس شورای خبرگان رهبری انتخاب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری برای سومین دوره به عنوان نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با اکثریت آرا به عنوان نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

وب‌گاه الف

مدیرگروه جمعیت شناسی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: برآورد می‌شود در سال 1430 خورشیدی یک پنجم دختران دهه 60 یعنی حدود 20 درصد این قشر که به سن 50 سال می‌رسند، مجرد خواهند بود.

وب‌گاه فرارو

مدیرگروه جمعیت شناسی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: برآورد می‌شود در سال 1430 خورشیدی یک پنجم دختران دهه 60 یعنی حدود 20 درصد این قشر که به سن 50 سال می‌رسند، مجرد خواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضور و مشارکت مردم در حوزه انتخابیه مسجد لرزاده برای ریختن رای به صندوق‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری حاشیه‌هایی داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله شب‌زنده‌دار: عضو فقهای شورای نگهبان گفت: امیدواریم مردم با شور، حماسه و قصد قربت در انتخابات شرکت کنند.

وب‌گاه الف

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با شرکت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، رای خود را به صندوق شماره 173 انداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاد حوزه و دانشگاه گفت: شما نمی‌توانید سرنوشت یک کشور را به شخص سفیه (نادان) بسپارید. چراکه در غیر این صورت باید خودتان را مذمت کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله صادق محمدی نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به گمانه‌زنی هایی که درباره جانشینی فرزند آیت‌الله خامنه‌ای به سایت دیده‌بان ایران گفت: ایشان یک شخص فقیه و مسلم است که سال‌هاست و در قم درس خارج فقه و اصول دارند. ایشان به عنوان یکی از گزینه‌ها می‌تواند مطرح باشد اما اینکه آنچه می‌خواهم به طور مسلم و قاطعانه بگویم این است که شخص خاصی برای رهبری آینده مورد...

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر زهیر دهقانی با اشاره به اینکه باید منابع اصلی شیعه را به پژوهشگران غربی معرفی نمود گفت: مقاله شیعه‌پژوه اسرائیلی به نام اتان کلبرگ با عنوان «از امامیه تا اثنی عشریه» تأثیر مخربی بر روی محققان غربی در حوزه مهدویت گذاشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکس جدیدی از حال و هوای برفی در مقبره کوروش بزرگ مورد توجه قرار گرفته است. عکس جدیدی از حال و هوای برفی در مقبره کوروش بزرگ مورد توجه قرار گرفته است. به گزارش عرشه آنلاین؛ بارش برف در اکثر استان‌های ایران رخت سپیدی بر تن شهرهای مختلف کرده است. یکی از این شهرها شیراز و مقبره کوروش کبیر است.