چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، رضا البرزی درباره نتایج «هشتمین جشنواره جایزه ملی ایثار» و تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزیده دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم‌پزشکی گفت: انتخاب و معرفی دانشجویان شاهد و ایثارگر برتر در این جشنواره آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بر اساس شاخص‌های مدون و آیین نامه مصوب و به صورت کاملا الکترونیک صورت گرفته است. مدیرکل امور شاهد...

خبرگزاری دانشجو

حجت‌الاسلام قنبریان گفت: ولایت فقیه ارزش‌ها را از سمت خدا می‌گیرد و در جامعه گسترش می‌دهد و مردم با انتخاب خود به سمت آن حرکت می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به تحرکات و اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: عصبانیت رژیم صهیونیستی ثابت می‌کند که سپاه در اقلیم قلب اسرائیل را هدف قرار داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعیدرضا عاملی رئیس شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی در نشستی با اساتید علوم انسانی دانشگاه شریف بیان کرد: شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی در سال 1388 با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد، در آن زمان علوم انسانی وضعیتی خاصی داشت و مرتب رشته‌های جدید به وجود می‌آمد و سهم علوم انسانی و علوم اجتماعی از کل دانشجویان کشور خیلی بالا بود، همین اکنون...

وب‌گاه خبر آنلاین

4 بهمن نتایج بررسی صلاحیت‌های داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام می شود.

خبرگزاری تسنیم

فرآیندهای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حال انجام است و 4 بهمن به ایستگاه اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌های داوطلبان می‌رسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس دفتر عقیدتی - سیاسی فرمانده کل قوا گفت: اقتدار و انسجام داخلی که با شرکت در انتخابات به دست خواهد آمد، سبب قدرت ما در منطقه خواهد شد و می تواند ضریب نفوذ ما را افزایش دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس شورای وحدت استان تهران درباره گفت‌وگوی شورای وحدت با جبهه پایداری گفت: با جبهه پایداری هم صحبت شده و امکان رسیدن به یک لیست مشترک وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ / عضو هیئت امنای پژوهشگاه فقه معاصر با انتقاد از ضعف در روش در آثار برخی از بزرگان حوزه علمیه گفت: نتیجه این روند آن است که برخی اوقات کاملا ضد مقاصد شریعت هستند ولی در مثلا حیل ربا کاملا مقاصدی می‌شوند گویا همه نصوص اسلام در خدمت مقاصد شریعت بوده است و یا چون شیخ مفید و دیگران در عین عقل‌گرایی، ناگهان در موردی اخباری‌گرا می شوند!

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا گفت: ورود به عرصه انتخابات و رای هدفمند، دفاع از نظام اسلامی و حکومت دینی است، بنابراین بر مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات تاکید می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مباحثات نوشت: دکتر عبدالوهاب فراتی میگوید: امروزه دانش سیاسی تحول جدی از امر حاکم به حکومت و از هر دو به امر حکمرانی پیدا کرده است. به گفته وی اگر حکمرانی را یک کنش و یک فعالیت بدانیم اساسا این ربطی به پذیرش اصل حکومت دینی در ایران ندارد. در واقع حکمرانی کاری ندارد که نظریه‌ی شما در باب حکومت، نصب یا انتخاب و یا وکالت است؟ او می‌خواهد بگوید که کنش و فعالیت شما باید در درون یک فرآیند...

وب‌گاه مشرق نیوز