چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی گفت: تدوین سند راهبرد ملی هوش مصنوعی ایران گام مهمی برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های هوش مصنوعی جهت تقویت بنیان‌های علمی و پژوهشی در راستای پیشرفت کشور در همه عرصه‌های مرتبط با حکمرانی ملی، منطقه‌ای است.

وب‌گاه فرارو

از 200 سال پیش تا به الان در بازار بزرگ تهران 70 هزار واحد صنفی و 23 اتحادیه در بازار استقرار یافته‌اند و همین اعداد است که وقتی حرف انتقال بازار به میان می‌آید، کار را نشدنی می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر مردم تصور کنند با عدم مشارکت مشکلی را حل خواهند کرد، بزرگ‌ترین اشتباه را انجام داده‌اند چراکه نخستین اتفاق پس از عدم مشارکت از بین رفتن امنیت جامعه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: نخستین اتفاق پس از مشارکت نکردن در انتخابات از بین‌رفتن امنیت جامعه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امامت، چشم و گوش جامعه است، ابراز کرد: اگر امام و رهبر جامعه نابینا باشد آن جامعه نابینا خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت منتسب به محسن رضایی از اظهارات حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان به شدت انتقاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجت‌الاسلام سید محمدتقی محصل همدانی نماینده ادوار مجلس از شهرستان‌های ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز درگذشت. مراسم تشییع ایشان روز شنبه مورخ 23 دی ساعت 9 صبح از مسجد امام زمان (عج) واقع در خیابان آزادی نبش بهبودی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله رحمت گفت: پس از مهاجرت حضرت امام به پاریس بعضی دوستان که گذرنامه داشتند به پاریس رفتند، اما من متأسفانه گذرنامه نداشتم. بعد از اینکه برای گرفتن آن اقدام کردم، در تاریخ هفتم بهم1357 یعنی سه روز پیش از بازگشت امام به ایران، گذرنامه را دریافت کردم و من آخرین نفری بودم که از لیست سیاه سفارت ایران خارج شده بودم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فعالیت‌های انتخاباتی از گمانه‌زنی‌ها و تحلیل‌ها تا انتقادات و بلاتکلیفی‌ها، روزبه‌روز فضای سیاسی کشور را رنگ و بوی انتخاباتی می‌دهد. در این میان، اصولگرایان در حال گام برداشتن در مسیر وحدت و اصلاح‌طلبان هم گلایه‌مند از احراز صلاحیت‌ها، در پی استراتژی انتخاباتی خود هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش گفت: حوزه علمیه برای ظهور و بروز بیشتر در جامعه و اجتماع و رشد بیشتر مسائل تعلیم و تربیت، نیازمند حضور در مدارس و همکاری با آموزش و پرورش است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش با اشاره به حضور 17 هزار طلبه شاغل و مبلغ در آموزش و پرورش کشور گفت: برخی از این طلبه‌ها جهادی هستند، و بدون هیچ چشم داشتی برای امر تبلیغ دین فعالیت می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله ایازی گفت: افکار عمومی برخی جرم‌ها را جرم نمی‌داند، وقتی که جرم نمی‌داند باید کار فرهنگی شود تا به یک رفتار تبدیل ناهنجاری گردد.