چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه شهید مطهری از بین فارغ التحصیلان مقطع متوسط رشته علوم و معارف اسلامی و دانش‌آموختگان مؤسسات حوزوی دانشگاهی دانشجو می پذیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یادگار امام می گوید: باید پرسید که آن‌چه در روزهای اخیر در مورد اجرای تعزیرهای بدنی (شلاق) بر روی برخی بانوان منتشر شده، واقعاً «بازدارندگی» به همراه داشته است؟

خبرگزاری تسنیم

در پیام آیت‌الله نوری همدانی به افتتاحیه کنگره حضرت علی ابن امام محمد باقر (ع) آمده است: مسئولان باید برای معرفی این شخصیت عظیم تلاش کنند و آن مکان مقدس به قطب فرهنگی منطقه تبدیل شود و تأسیس و یا گسترش یک حوزه علمیه در جوا آن بزرگوار لازم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: یادگار امام می گوید: باید پرسید که آن‌چه در روزهای اخیر در مورد اجرای تعزیرهای بدنی (شلاق) بر روی برخی بانوان منتشر شده، واقعاً «بازدارندگی» به همراه داشته است؟

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید حسن خمینی: مجازاتی نظیر «شلاق» نه تنها بازدارنگی ندارد، بلکه «موجبات وهن دین» را نیز به همراه داشته است! حضرت امام وقتی دید که کارشناسان، «رجم» را «موجب وهن دین» تشخیص داده بودند از اجرای آن منع می‌کردند رشید داودی از دیدار «مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم» با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی خبر داد و همچنین به تشریح نکاتی پرداخت که یادگار امام در این جلسه در رابطه با «نظریه‌ی...

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: محمد هاشمی می گوید: امیرکبیر چهره محبوب آیت الله هاشمی رفسنجانی در میان سیاستمداران معاصر بود. او از بین چهره های سیاسی امیرکبیر را انتخاب کرد چون امیرکبیر هم طرفدار علم بود و دارالفنون را تاسیس کرد و هم طرفدار عمران و آبادی بود و هم مخالف انگلیسی‌ها بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

غریب آبادی تسهیل خدمات‌رسانی و حل و فصل مشکلات حقوقی و قضایی ایرانیان خارج از کشور را از جمله راهبرد‌های دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در حکمی «اسدالله بادامچیان» دبیرکل حزب موتلفه اسلامی را به عنوان رئیس ستاد مرکزی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه گفت: قطعاً فردی که به خارج از کشور می‌رود و در آنجا ساکن می‌شود، نوع مراودات و رفتارش با افراد ساکن در داخل کشور متفاوت است، این مقوله‌ای است که باید به آن توجه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در حکمی اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی را به عنوان رئیس ستاد مرکزی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در حکمی اسدالله بادامچیان را به‌عنوان رئیس ستاد مرکزی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

حسینی بوشهری در حکمی اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی را به عنوان رئیس ستاد مرکزی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویری از حضور گرم و صمیمانه رهبر انقلاب در منزل حاج آقا مجتبی تهرانی در سال 1391 منتشر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: جامعه روحانیت و جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان کاملا با هم هماهنگ هستند و لیست مشترک خواهند داد.