یک‌شنبه 15 مهر 1403

حیدری: کشتار غزه برای کوچاندن مردم به دیگر کشور‌هاست / تا وقتی حقوق فلسطینیان رعایت نشود مقاومت ادامه دارد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
حیدری: کشتار غزه برای کوچاندن مردم به دیگر کشور‌هاست / تا وقتی حقوق فلسطینیان رعایت نشود مقاومت ادامه دارد + فیلم

شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: مردم غزه بر اساس تکلیف شرعی که سرزمین‌شان اشغال شده است برای رفع اشغال تلاش می‌کنند. چون انگیزه الهی است بسیار قوی و با انگیزه عمل می‌کنند. وی افزود: در طول 74 سال گذشته تا کنون جریان مقاومت در فلسطین قوی‌تر شده و انگیزه مقابله بیشتر خواهد شد. حیدری اظهارداشت: رژیم صهیونیستی...

شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: مردم غزه بر اساس تکلیف شرعی که سرزمین‌شان اشغال شده است برای رفع اشغال تلاش می‌کنند. چون انگیزه الهی است بسیار قوی و با انگیزه عمل می‌کنند. وی افزود: در طول 74 سال گذشته تا کنون جریان مقاومت در فلسطین قوی‌تر شده و انگیزه مقابله بیشتر خواهد شد. حیدری اظهارداشت: رژیم صهیونیستی با این موضوع مواجه است و باید باند تا وقتی حقوق مردم مظلوم فلسطین را رعایت نکند این جریان ادامه دارد و بر اساس اسنادی که وجود دارد اسرائیل به دنبال کوچاندن باقی مانده مردم فلسطین با اولویت کرانه‌باختری و غزه به کشور‌های دیگر است.

وی تاکید کرد: مردم فلسطین با این توطئه‌ها آشنا هستند و به هیچ‌وجه قصد عقب‌نشینی ندارند. کشتار مردم غزه نیز با همین هدف است که به آن طرح برسد و مردم فلسطین امروز مورد حمایت تمام مردم دنیا حتی اروپا و آمریکا و دیگر ملت‌ها هستند.