یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

خان محمدی: جذابیت دربی به خاطر حضور هواداران است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
خان محمدی: جذابیت دربی به خاطر حضور هواداران است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی دربی با حضور تماشاگران جذابیت دارد اما باید به تصمیم مسئولان احترام گذاشت.

حسن خان محمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی اش از دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: بازی دربی همیشه حساسیت خاص خود را دارد. همچنین با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر نزدیک به 2 ماه تعطیل شده بود، این بازی می‌تواند شور و هیجان دوباره را به فوتبال برگرداند.

خان محمدی درباره اینکه چرا بازی‌های دربی کسل کننده است، گفت: هر 2 تیم پرسپولیس و استقلال نمی‌خواهند در این بازی شکست بخورند و بعضی از مواقع هم تفکرات مربیان هم باعث می‌شود که دربی کسل کننده باشد. بازی دربی 6 امتیازی است و کسب پیروزی در این بازی باعث می‌شود بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در بازی‌های بعدی بهتر کار کنند.

او درباره برگزاری دربی سرخابی‌ها بعد از تعطیلات لیگ برتر فوتبال بر روی کیفیت این بازی تاثیرگذار است، گفت: بله، بازیکنان نزدیک به 2 ماه در شرایط مسابقه نبودند و برگزاری بازی دوستانه با بازی رسمی فرق می‌کند. به طور حتم در نیمه اول بازی باکیفیتی از سوی 2 تیم پرسپولیس و استقلال نمی‌بینیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی پایتخت گفت: هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی آماده‌تر و تفکر برنده شدن داشته باشد به طور حتم می‌تواند در این بازی پیروز شود. این بازی در سرنوشت قهرمان نیم فصل هم تاثیرگذار است. اگر استقلال این بازی را برنده شود صدرنشین می‌شود. از آن طرف هم برد پرسپولیس باعث می‌شود که این تیم فاصله امتیازی اش با رقبایش بیشتر شود.

خان محمدی درباره اینکه نبود دیاباته در بازی دربی تاثیرگذار است، بیان کرد: به هر حال گل محمدی در یک بازی از 2 مهاجم استفاده کرد و به نتیجه خوبی دست یافت و سیستم بازی دربی هم با 2 فوروارد طراحی کرده بود که غیبت دیاباته در این بازی تاثیردارد.

او درباره تاثیر حضور تماشاگران در دربی سرخابی‌ها گفت: به هر حال بازی دربی با حضور تماشاگران جذابیت دارد و هواداران در کیفیت این بازی تاثیرگذار هستند اما باید به تصمیم مسئولان احترام گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال