یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پنجمین ناو گروه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیروی دریایی سپاه پس از 39 روز ماموریت با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان مورد استقبال قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

هواداران تیم فوتبال الهلال پس از ناکامی فوق‌ستاره پرتغالی النصر در دیدار دیشب دو تیم، با فریاد زدن نام رقیب سنتی وی، کاپیتان النصر را به تمسخر گرفتند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار رادان، فرمانده فراجا در راس هیاتی به کوالالامپور پایتخت مالزی سفر و با مقامات ارشد این کشور از جمله وزیر کشور مالزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی گردان‌های القسام عنوان کرد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی کشتن نظامیان ارتش رژیم را بر مبادله اسرا ترجیح می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی به 40,000,000 (چهل میلیون) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 1.76 درصدی داشته است. قیمت طلا هم شیب نزولی را تجربه کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکن سابق استقلال می گوید که امیدوار است تا با واگذاری آبی ها به هلدینگ خلیج فارس، دیگر شاهد حذف این تیم از آسیا نباشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: غول انرژی آمریکا یعنی شورون مانند چندین شرکت نفت و گاز دیگر جهان از فعالیت در دریای شمال به دلیل ادامه مناقشه بر سر مالیات خارج شد.

وب‌گاه عصر ایران

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام امروز شنبه در یک پیام تلگرامی اعلام کرد سران رژیم صهیونیستی نظامیان خود را به کوچه پس کوچه‌های غزه می‌فرستند تا دنبال اجساد بعضی از اسرایی باشند که قبلا به عمد آن‌ها را هدف قرار داده و به قتل رسانده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بر اساس اسناد بین‌المللی، جنایات جنگی و نسل‌کشی است که نظامیان و حاکمان آن باید تاوان دهند و کیفر ببینند.

وب‌گاه عصر ایران

«رام بن باراک» نماینده کنست امروز شنبه در مصاحبه با رادیو اسرائیل اذعان کرد جنگ در غزه بی‌هدف است و تل‌آویو در آستانه شکست قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور اوکراین از چین و کشورهای جنوب جهان خواست تا در کنفرانس صلح اوکراین در سوئیس شرکت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یائیر لاپید رهبر جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که بنی گانتز وزیر کابینه جنگ باید در سخنرانی امشب خروج از بدترین ائتلاف دولتی تاریخ اسرائیل را اعلام کند.

وب‌گاه گسترش

بر اساس مشاهدات میدانی ایسنا از بازار غیررسمی ارز، نرخ دلار امروز و در ابتدای هفجانی با کاهش نسبت به هفته گذشته آغاز شده و به کانال 57 هزار تومان وارد شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که منطقه اشغالی «عسقلان» در اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مخالفان کابینه اسرائیل گفت «بنی گانتس» چهره مخالف کابینه باید امشب استعفای خود را اعلام کند و به «بنیامین نتانیاهو» برای ماندن در قدرت کمک نکند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک دیپلمات ارشد کره شمالی اظهار کرد آمریکا باید به جای زدن برچسب تروریست بر روی کشورها، باید بر روی مهار کردن شریک و متحد اصلی خود در خاورمیانه که درگیر ترور دولتی است، تمرکز کند.