سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه خبر آنلاین

هواپیمایی لوفت هانزا در اطلاعیه‌ای در توضیح تمدید لغو پروازها به تهران نوشت: «در برآورد وضعیت امنیتی فعلی نه تنها به داده‌های دولت‌ها بلکه همچنین به ارزیابی‌های مستقل خود متکی است و تصمیماتش را بر مبنای این ارزیابی‌های می‌گیرد".

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، گیر پدرسون، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه 11 اردیبهشت با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو کرد. طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت‌های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر...

وب‌گاه الف

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی در آمریکا و اروپا حمایت و اقدام پلیس علیه دانشگاهیان را محکوم کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس انجمن همبستگی فرانسه و فلسطین در ایکس نوشت: پلیس آمریکا برای آنکه اجازه دهد نسل‌کشی در غزه به آرامی ادامه یابد، ظرف حدود 10 روز دست‌کم 900 دانشجو را بازداشت کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: برای اولین بار تصمیم گرفتیم وضعیت حقوق بشر را در داخل ایران به صورت مکتوب منتشر کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در دیدار معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه بر نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه تاکید شد.

وب‌گاه ورزش سه

پیلار آلگریا، وزیر آموزش حرفه‌ای و ورزش اسپانیا، اعلام کرد که ویسنته دل‌بوسکه بعد از مدت ها دوری از فوتبال، رئیس کمیته نظارت بر فدراسیون فوتبال این کشور خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان اسبق پرسپولیس و استقلال در دیداری نمادین به مناسبت روز خلیج فارس به میدان رفتند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان غذا و دارو در در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه گفت: به دنبال کمک به تامین تجهیزات پزشکی و دارو و انتقال دانش فنی داروها به سوریه هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از دختر بچه فلسطینی در غزه که دچار سوتغذیه شده است در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. تصویری از دختر بچه فلسطینی در غزه که دچار سوتغذیه شده است در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. به گزارش عرشه آنلاین، وضعیت اسفبار "جانا ایاد" دختر بچه فلسطینی در غزه که در نتیجه محاصره شدید صهیونیست‌ها از سوء تغذیه شدید رنج می برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر اپوزیسیون رژیم اشغالگر گفت اگر دولت کنونی برکنار نشود، قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد.

وب‌گاه عصر ایران

در شرایطی که نرخ دلار با هر خبری تغییر می‌کرد، به دلیل قوی بودن اقتصاد کشور، بعد از عملیات وعده صادق (حمله به اسرائیل) دلار هم تسلیم شد و افزایش نیافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس نظرسنجی دانشگاه هاروارد (CAPS) و موسسه نظرسنجی «هریس» بیش از نیمی از رای دهندگان آمریکایی فکر می کنند ترامپ، مرتکب جرم هایی شده و باید محکوم شود. 53 درصد نیز می گویند، پرونده‌های حقوقی رییس جمهوری سابق آمریکا، این را «غیرممکن» می‌کند که او یک نامزد مناسب برای کاخ سفید باشد.

خبرگزاری تسنیم

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین ظهر امروز برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس انگلیس پس از دریافت گزارش حمله با سلاح سرد در پایتخت این کشور، یک فرد را بازداشت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از بازداشت دانشجویان معترض در آمریکا انتقاد کرد.