شنبه 29 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان برای چهارمین بار در دوران حرفه‌ایش، در صدر فهرست پردرآمدترین ورزشکاران سال نشریه فوربس قرار گرفت. ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان برای چهارمین بار در دوران حرفه‌ایش، در صدر فهرست پردرآمدترین ورزشکاران سال نشریه فوربس قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین؛ در تازه‌ترین رده‌بندی پردرآمدترین ورزشکاران سال نشریه معتبر «فوربس»، کریستیانو رونالدو، ستاره...

وب‌گاه فرارو

برای اولین بار در چند دهه اخیر فصل جدید لالیگا در وسط هفته شروع خواهد شد که ممکن است با تعویق بازی رئال نیز همراه شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه پکن و مسکو برای تشکیل جهان چند قطبی مصمم هستند، گفت بهتر است سلطه‌گران جهان به صورت مسالمت‌آمیز به این تغییر تن دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، منابع خبری از حمله ارتش صهیونیستی به شهرک نجاریه در منطقه صیدا در جنوب لبنان خبر دادند. شبکه الجزیره به نقل از یک منبع بیمارستانی لبنانی از شهادت سه نفر در حمله هوایی دشمن صهیونیستی به نجاریه در جنوب لبنان خبر داد. پیش از این خبرنگار رسانه لبنانی النشره در صیدا از زخمی شدن شماری از کارگران سوری در حملات رژیم صهیونیستی به باغات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دومین جلسه استماع دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه برای پیگیری شکایت آفریقای جنوبی علیه جنایت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری شهاب، آمیت هالیوی نماینده کنست از حزب لیکود به شبکه 14 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که همه 24 گردان جنبش حماس سالم مانده و هیچ کدام از آن‌ها نابود نشده است. وی با اشاره به اینکه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از نابودی کامل گردان‌های حماس سخن رانده و اینکه یک گردان نیز نمانده است، گفت: من با علم و مسئولیت کامل می‌گویم که همه 24 گردان...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس فدراسیون فوتبال خطاب به جانی اینفانتینو گفت: این جنایات برخلاف اساسنامه فیفاست و این نهاد نمی‌تواند رفتار متفاوتی با این جنایات داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه، با توجه به وضعیت وخیم مردم غزه پس از گذشت 222 روز از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، نوشت: وضعیت در نوار غزه همچنان فاجعه‌آمیز است. رژیم صهیونیستی در سکوت سازمان‌های بین‌المللی و حمایت مدعیان حقوق بشر، در رأس آن‌ها رژیم آمریکا به جنایات خود ادامه می‌دهد. شرایط را از زبان یکی از افراد عادی در غزه بشنوید. باید خون گریست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتقادها از وزارت خارجه آمریکا بابت پنهان‌کاری درباره دلایل تعلیق از کار «رابرت مالی»، نماینده ویژه سابق آمریکا در امور ایران بالا گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوترش جنگ غزه را مرگبارترین درگیری در زمان مسئولیت خود به عنوان دبیرکل سازمان ملل عنوان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت حماس از کشور‌های آزاد جهان و همه سازمان‌های مرتبط با بخش آموزش و تحصیلات عالیه خواست این جنایت تاریخی را محکوم کنند.

وب‌گاه ورزش سه

برای اولین بار در چند دهه اخیر فصل جدید لالیگا در وسط هفته شروع خواهد شد که ممکن است با تعویق بازی رئال نیز همراه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری از شلیک ده‌ها موشک از جنوب لبنان به مناطق الجلیل و جولان اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلسه پیگیری موضوعات ویژه استان مازندران از جمله «رفع موانع افزایش تولید و حرکت به سمت خودکفایی برنج»، «مولدسازی پلاژهای دولتی»، «توسعه زیرساخت‌های بنادر استان»، «کالاهای رسوبی در گمرکات» و «مسائل تالاب میانکاله» با حضور رئیس جمهور در محل استانداری برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی نارنجی و زرد نسبت به وقوع رگبار و تگرگ و همچنین آبگرفتگی معابر هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد مقاومت در مرزهای جنوبی ثابت کرد که گزینه‌های زیادی برای رویارویی با دشمن صهیونیستی دارد.