سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از وقوع عملیات جدید ضد صهیونیستی در کرانه باختری خبر می دهند.

وب‌گاه ورزش سه

گپی خواندنی را با مجید مرتضایی، سرمربی ایرانی تبار تیم‌ملی فوتسال افغانستان داشته‌ایم و دستاوردهای او را زیر ذره بین برده‌ایم. این که او چه تاثیر عمیقی بر ورزش افغانستان گذاشته...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع در جنبش حماس با تاکید بر اینکه پشنهاد فعلی مصر، بهترین پیشنهاد ارائه شده به این جنبش طی ماه‌های گذشته است، گفت که امکان دستیابی به توافقی در این زمینه طی روزهای آتی وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون صنعت اتاق ایران پیشنهاد داد برای کاهش تأثیر تحریم‌ها و افزایش بهره‌وری، علاوه بر تدوین قوانین توسعه‌ای، جلوی خام‌فروشی گرفته شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حمایت و دستور مستقیم علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی استقلال در آستانه بازی حساس مقابل تراکتور پرداخت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد تغییری در اهداف جنگ ایجاد نشده است و این رژیم حل و فصلی را درباره رفح نمی‌پذیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین یگان‌های ویژه پاسداران فراجا یگان‌های تکاوری را عامل احساس آرامش خاطر در مناطق کویری دانست و گفت: یگان‌های تکاوری عاملی برای تأمین امنیت مناطق کویری هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس دیوان عالی کشور گفت: موج بیداری در میان دانشجویان در حمایت از مردم غزه به گونه‌ای است که رژیم صهیونیستی با صرف هزینه‌های بسیار نتوانسته آن را سرکوب کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز - سه شنبه - از عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر در این عملیات خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد تغییری در اهداف جنگ ایجاد نشده است و این رژیم حل و فصلی را درباره رفح نمی‌پذیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع در جنبش حماس با تاکید بر اینکه پیشنهاد فعلی مصر، بهترین پیشنهاد ارائه‌شده به این جنبش طی ماه‌های گذشته است، گفت امکان دستیابی به توافقی در این زمینه طی روزهای آتی وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در سایه تحولات جدید مربوط به مذاکرات آتش بس غزه در قاهره «ولید کیلانی» مسئول بخش اطلاع رسانی جنبش حماس فلسطین در لبنان طی سخنانی به جزئیات بحث‌های جاری درباره آتش بس در نوار غزه پرداخته و اعلام کرد که رسانه‌های عبری درباره ساعات سرنوشت ساز برای رسیدن به توافق یا ورود ارتش اسرائیل به شهر رفح در جنوب نوار غزه صحبت می‌کنند. این مطالب منتشر شده در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های عبری با اشاره به وضعیت نابسامان نظامیان زن در ارتش این رژیم اعلام کردند که آنها بعد از امتناع از حضور در جنگ، در معرض رفتارهای خشن و وحشیانه فرماندهان قرار دارند و مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند و دچار وحشت و اختلالات روانی و جسمی شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد روسیه آماده مذاکرات صلح در مورد اوکراین از اوایل سال 2022 بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این مورخ از سال 1984 میلادی نتیجه تمام انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده را به درستی پیش بینی کرده است. فرارو: پروفسور "آلن لیچمن" مورخ حوزه تاریخ سیاسی امریکا به مدت چهار دهه در پیش بینی انتخابات امریکا تحلیل های درست و دقیقی را ارائه کرده است. لیچمن می گوید تکنیکی که به کار می برد به او این امکان را می دهد تا نتیجه آرای رای دهندگان را پیش بینی کند. این مورخ از سال 1984 میلادی نتیجه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: اتفاقات خوبی در خصوص گشایش منابع مسدود شده ما صورت پذیرفت که در آینده خبرهای خوبی ارائه می‌شود. معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: اتفاقات خوبی در خصوص گشایش منابع مسدود شده ما صورت پذیرفت که در آینده خبرهای خوبی ارائه می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: با پیگیری بانک مرکزی، ارز حج امسال از محل منابع مسدودشده ارزی ایران پرداخت...