جمعه 28 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقصادنیوزطبق گزارش اسپید تست درماه اخیر جایگاه ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت ثابت نسبت به ماه قبل تغییری نکرده است.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در چندین استان کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مطرح شد. 90 رویداد دانشگاهی در سال جاری برگزار می‌شود رئیس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان ما با پهپاد پالایشگاه نفتی متعلق به اسرائیل در حیفا را هدف قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در این ویدئو گفتگوی رهبر انقلاب با جوان فلسطینی که دو ماه پیش خود را از غزه به تهران رساند را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

آقای حدادعادل گفته «کره‌جنوبی با همه پیشرفتی که در صنعت و رشد اقتصادی داشته، الآن به شدت با گرفتاری [کاهش] رشد جمعیت روبه‌رو است و از این رو تصمیم گرفته‌اند یک وزارتخانه برای رشد جمعیت خود ایجاد کنند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به کشته و زخمی شدن نظامیان این رژیم در شمال غزه؛ به انتقاد شدید از نتانیاهو و کابینه وی پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «محمد کاظم آل صادق» سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، میزبان «پاتریک دوریل» سفیر جدید فرانسه در محل سفارت کشورمان در بغداد بود.

وب‌گاه عصر ایران

ویدئویی از شکار تروریست‌های اسرائیلی در نوار غزه که توسط گردان‌های القسام منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار ارز غیررسمی یک روز کاهشی دیگر را پشت سر گذاشت. نرخ دلار آزاد به سمت حمایت کانال 58 هزار تومانی حرکت کرد و یورو نیز در کانال 63 هزار تومانی معامله شد. به عقیده تحلیلگران ارزی فشار روند کاهشی کمتر شده، اما همچنان جهت بازار منفی است و چشم‌اندازی برای رشد نرخ ارز وجود ندارد. بررسی ها نشان می‌دهد قیمت دلار آزاد از قله قیمتی سال جاری (محدوده 67هزار تومانی) تا روز گذشته حدود 12درصد افت...

وب‌گاه فرارو

3 تکواندوکار ایران در روز نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا، رقبای خود را شناختند.

وب‌گاه فرارو

دامن‌زدن به این خرافات که پیراهن مشکی، پیراهن شانس یک تیم یا یک سرمربی است، تبدیل به بحث داغ رسانه‌ای شده، ولی موارد اصلی پسِ پرده پنهان مانده است.

وب‌گاه الف

تلویزیون امروز و فردا، 27 و 28 اردیبهشت ماه 33 فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یائیر لاپید نوشت: «با این اوضاع نمی‌توان ادامه داد؛ با این دولت هرگز پیروز نخواهیم شد».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با آقای «مارکو جورویچ»، انتصاب وی به سمت وزیر امور خارجه صربستان را تبریک گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر ساخت فصل سوم سریال «زخم کاری» مدت‌ها پیش و کمی بعد از پایان فصل نه چندان موفق دوم منتشر شد. مدتی قبل هم محمدحسین مهدویان با انتشار تصویری از فصل سوم سریال، تاریخ پخش آن را نیمه‌های بهار اعلام کرد. شبکه نمایش خانگی این روزها با پخش سریال‌های افعی تهران، جنگل آسفالت و قطب شمال مخاطبان بسیاری جذب کرده است. رئالیتی‌شوهایی مثل اسکار مهران مدیری و صداتو با اجرای محسن کیایی هم از برنامه‌های...