یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه عصر ایران

بزرگراهی به طول 265 کیلومتر در عربستان، بدون هیچ پیچی به چپ یا راست یا شیب قابل‌توجه به بالا یا پایین، از دل صحرای وسیع ربع الخالی که بزرگ‌ترین بیابان شنی جهان است، می‌گذرد. مدت زمان رانندگی برای طی این مسیر تمام مستقیم حدود دو ساعت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گزارش یک روزنامه انگلیسی، نبود اهداف سیاسی مشخص در جنگ باعث شده ارتش این رژیم بیش از آنکه به دنبال کسب دستاوردهای میدانی مشخص باشد، به نیرویی تبدیل شود که صرفاً به وقایع مختلف واکنش نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: من زبان خودم هستم. سخن مرا فقط از زبان خودم بشنوید و اگر حرفی به من نسبت داده می‌شود، مرجع رسمی فقط رسانه دفتر نماینده ولی‌فقیه است.

وب‌گاه عصر ایران

به گزارش تلگراف، خودزنی اخیر صهیونیست‌ها نشان‌دهنده ماهیت سیزیفی یا سیزیف‌وار این جنگ است، جنگی که در آن نظامیان صهیونیست دوباره در مناطقی به دنبال اعضای حماس می‌گردند، که به گفته خودشان ماه‌ها قبل آن مناطق را «پاک‌سازی» کرده بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حشمت الله فلاحت پیشه به حمایت بشار اسد از حق حاکمیت امارات بر جزایر سه گانه واکنش نشان داد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

با الزام کمیته مجوز حرفه‌ای به زودی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر زنان حضور خواهند داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروهای مقاومت در فلسطین که به تازگی تلفات سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کردند، از هلاکت پنج نظامی صهیونیستی دیگر خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر ایران در ریاض با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بساط‌گستری این فروشنده‌های سیار در پیاده‌روهای خیابان ولیعصر در جوار تئاترشهر علاوه بر نازیباکردن منظر این مکان فرهنگی، مشکل سد معبر را نیز دریکی از پرترددترین نواحی شهری تهران ایجاد کرده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر ایران در عربستان سعودی با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواداران تیم فوتبال الهلال پس از ناکامی فوق‌ستاره پرتغالی النصر در دیدار دیشب دو تیم، با فریاد زدن نام رقیب سنتی وی، کاپیتان النصر را به تمسخر گرفتند! هواداران تیم فوتبال الهلال پس از ناکامی فوق‌ستاره پرتغالی النصر در دیدار دیشب دو تیم، با فریاد زدن نام رقیب سنتی وی، کاپیتان النصر را به تمسخر گرفتند! به گزارش عرشه آنلاین، در حساس‌ترین دیدار هفته سی‌ودوم لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: یکی از شگردهای قاچاقچیان انتقال مواد مخدر توسط افراد ناآگاه است، بنابراین حجاج به هیچ عنوان بار یا وسیله ای را به صورت امانت برای انتقال و تحویل به افراد ثالث در خارج از مرز ایران از کسی قبول نکنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با رسانه ای شدن امضای توافقنامه 10 ساله میان هند و ایران برای مدیریت بندر چابهار، ناظران از اهمیت استراتژیک این بندر برای دهلی نو گفتند؛ به باور آنها بندر چابهار نه تنها به واسطه نقشش در کریدور شمال - جنوب قادر است زمینه را برای تسهیل تجارت هموار کند بلکه این توان را به دهلی نو می دهد تا چین را دور بزند.