دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جدید عربستان در تهران با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رونوشت استوارنامه خود را به وی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

برگزاری اجلاس بین‌المللی مقابله با توفان‌های گرد و غبار در تهران آغاز شده و نمایندگان حدود 50 کشور برای حل یک چالش فرامرزی در تهران حضور یافته و بر توسعه همکاری‌های بین المللی تاکید دارند.

خبرگزاری مهر

سفیر جدید عربستان سعودی در جمهوری اسلامی ایران در آغاز مأموریت خود با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل هواشناسی استان تهران ادامه داد: این شرایط تا صبح دوشنبه ادامه خواهد داشت. از سوی دیگر در کشور عراق توده گرد و خاک شکل گرفته که اگر به کشور وارد شود می‌تواند گرد و خاک کشور غلظت بیشتری داشته باشد.

خبرگزاری میزان

دبیر کل کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ)، سفیر جدید عربستان در ایران و همچنین نماینده اتحادیه اروپا روز یکشنبه (19 شهریور 1402) به صورت جداگانه با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و گفتوگو کردند.

وب‌گاه ورزش سه

مرحله مقدماتی جام ملتهای زیر 23 سال آسیا به هفته پایانی رسید و تیم ها برای صعود تلاش خواهند کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاره سابق اینتر، منچسترسیتی و لاتزیو بیش از هر زمان دیگری به پوشیدن پیراهن پرسپولیس نزدیک است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی فضایلی کارشناس رسانه و فعال سیاسی در خصوص دیدار اخیر وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ضدانقلاب، گفت: این دیدار نکات متعددی را روشنگری می‌کند که اولین نکته آن حضور رژیم صهیونیستی در صف مقدم مقابله با نظام است که بار‌ها و بار‌ها این موضوع اتفاق افتاده است. وی افزود: با توجه به صحبت‌هایی که وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در این جلسه با خبرنگاران...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای نوشت: مسببان هتک حرمت بانوان بی دفاع فلسطینی منتظر پاسخ کوبنده‌ای نسبت به این حرکت جنایتکارانه باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت هند به دنبال تغییر نام این کشور است. اخیرا هم نارندرا مودی، نخست‌وزیر این کشور در سخنرانی خود به جای نام هند از نام «بهارات» برای کشور خود استفاده کرده است؛ اما ماجرای این تغییر نام چیست؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز لرزه نگاری اروپا - مدیترانه اعلام کرد: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.5 در مقیاس ریشتر در 77 کیلومتری جنوب غربی شهر مراکش رخ داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چندی پیش یکی از روزنامه‌های اصلاح طلب گزارشی مبنی بر اخراج اساتید منتشر و در پیوست این گزارش نام تعدادی از اساتید اخراجی را ذکر کرد. به همین جهت برای بررسی این موضوع با چند تن از اساتید دانشگاه که اسامی‌شان در لیست منتشره بود گفتگویی داشتیم که جزئیات آن در ادامه آمده است. رحمت صادقی، استاد دانشگاه کردستان در پاسخ به خبرنگار دانشجو گفت: من از...

خبرگزاری مهر

سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی بسکتبال به منظور تشکیل اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی به ایران بازگشت.