دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سعی داریم تا سازمان ملل متحد را نسبت به وظایف خود آگاه کنیم، متاسفانه هر وقت با سازمان ملل بحث همکاری به میان می‌آید به تحریم‌ها اشاره می‌کنند اما نباید این گونه باشد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه الاتحاد با پیشنهادات باشگاه‌های عربستانی برای حضور قرضی عبدالرحمن عبود مخالفت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت دینار عراق در مقایسه با نرخ روز گذشته ثبات داشته است که به 38 (سی و هشت) تومان رسید و نسبت به روز پیش، تغییری نداشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان کل کشور گفت: برخی از فرار مغزها سخن می‌گویند، اگر این سخن درست است، پس چه کسانی سایت‌های هسته‌ای ما را اداره می کنند؟

وب‌گاه ورزش سه

ستاره لیورپول به اردوی تیم ملی کشورش در قاهره اضافه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی شنیده ها حاکی از ان است که رضا درویش بعداز بازی پرسپولیس با النصر از مدیرعاملی پرسپولیس می رود

وب‌گاه فرارو

حمایت اکثر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کار را برای ادامه حضور رضا درویش راحت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: اولین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان دومین حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) با حضور متهمان و اولیای دم شهدای این حادثه برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین نماینده حضرت امام (ره) در لبنان و یار و همراه امام موسی صدر که در حال حاضر نمایندگی مقام معظم رهبری را بر عهده دارد، می‌گوید به برکت انقلاب اسلامی شرایط برای برتری و پیروزی مستضعفین فراهم شده است و نباید از رحمت خدا مأیوس شد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل هواشناسی استان تهران، نسبت به وزش توفان و گرد و غبار در تهران طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

صندوق مختلط زیتون با بهره بردن از دانش گروه مشاور سرمایه‌گذاری ترنج، بهترین صندوق مختلط برای در امان ماندن از آسیب‌های یک بازار نزولی است. کافی است برای سرمایه‌گذاری در این صندوق، واحدهای آن را با نماد «زیتون» در بورس خریداری کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک عضو شورای شهر تهران نوشت: زلزله مراکش زنگ خطری برای تهران است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مازیار غلامی، مدیر کل هواشناسی استان تهران درباره هشدار وزش باد شدید و گرد و خاک در تهران گفت: ما هشدار سطح نارنجی را با توجه به تجزیه و تحلیل نقشه‌های هواشناسی صادر کردیم به این دلیل که انتظار داریم از امروز سرعت وزش باد در نواحی غربی، جنوب غربی و مرکزی استان تهران افزایش پیدا کند و منجر به خیزش گرد و خاک شود. وی در ادامه بیان کرد: افزایش سرعت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند روز پیش سرویس مطبوعاتی وزارت توسعه اقتصادی فدراسیون روسیه اعلام کرد: «گردشگران برخی کشور‌ها از جمله جمهوری اسلامی ایران می‌توانند در کمتر از یک هفته روادید (ویزا) الکترونیکی روسیه را دریافت کنند.» خبری که در ظاهر حاکی از استحکام بیشتر روابط بین دو کشور و تسهیل ورود گردشگران و شهروندان ایرانی به روسیه می‌دهد، اما تنها اجرای چند روز از این دستورالعمل جدید نشان داد که واقعیت با آنچه...