دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت، اگر علی خطیر نمی‌تواند مشکل استقلال را برطرف کند بهتر است نماند و خداحافظی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور و دبیر کمیسیون ماده 10 گفت: پایان شهریور آخرین فرصت برای احزاب سیاسی جهت اعلام زمان برگزاری مجامع آنها خواهد بود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

موضوع کم‌آبی در شرق کشور در حال تبدیل شدن به یک ابربحران است. از طرفی کاهش ذخایر آبی کشور و از طرف دیگر گرمای بالا و تبخیر زیاد و البته علاوه بر این موارد، خشکسالی که در چند ساله اخیر گریبان کشور را گرفته و صدالبته عدم مدیریت منابع موجود و بی‌تدبیری در آینده نگری در سال‌های گذشته، وضعیت بدی برای آب در استان‌های شرق کشور ایجاد کرده است.

وب‌گاه گسترش

منوچهر محمدشمیرانی - کارشناس ارتباطات

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع لبنانی با اشاره به ادامه درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه عین الحلوه از آواره شدن مجدد ده‌ها فلسطینی خبر دادند. منابع محلی روز گذشته از ازسرگیری درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه عین الحلوه در شهر صیدای لبنان با وجود برقراری آتش بس خبر داده بودند. این منابع امروز یکشنبه نیز از ادامه درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر جریان صدر در توئیتی نوشت: زلزله ها، سیل ها، طوفان ها، همه گیری ها و جنگ ها به دلیل گناهان، نابهنجاری، پستی و فساد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر 15 ساله که از دست آزارهای برادرش به ستوه آمده بود دست به خودزنی وحشتناکی زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقتدی صدر در توئیتی نوشت: زلزله ها، سیل، طوفان، بیماری های همه گیر و جنگ ها به دلیل گناهان، ناهجاری، پستی و فساد افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حمله به سفارت ایران در فرانسه تکرار اقدامات شرورانه منافقین در مهرماه سال گذشته این گروهک در کشور هلند است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفیر جدید عربستان سعودی در تهران ظهر امروز رونوشت استوارنامه خود را تقدیم حسین امیرعبداللهیان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دو جمله رهبر انقلاب در تعریف از «سید عیسی طباطبایی» کافی بود تا راه آشنایی با این دانشمند جهادگر و همدرد محرومان باز شود. آیت الله خامنه‌ای در ابتدای قرآنی که به حاج عیسی هدیه دادند آمده است، «خداوند وجود شریف جناب حجت‌الاسلام آقای حاج عیسی طباطبایی را محفوظ دارد و خدمات با ارزش ایشان را قبول فرماید بمنه و فضله». در ادامه، بخش اول مصاحبه حجت‌الاسلام...