دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پرسپولیس بر اساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا باید تا 24 ساعت آینده مهاجم خارجی خود را معرفی کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برادر ستاره تیم ملی عراق به شکل مرموزی به قتل رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر محیط زیست کشور عراق درباره اجرا شدن پروژه پایلوت گرد و غبار در چهار استان عراق و 2 استان ایران گفت: به دنبال سفر هیات ایرانی به عراق مقرر شد به زودی عملیات اجرایی در این 6 استان آغاز شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری فارس نوشت به اسنادی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد منافقین در کانادا در سالهای گذشته اقدام به تاسیس چند سازمان و انجمن در پوشش خیریه، فرهنگی و ورزشی کرده که در واقع بازوی جذب و اقدامات گروهک در کانادا به حساب می آید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس با بیان اینکه کادرفنی مقصر مشکلات کنونی در خط دروازه این تیم است گفت که غیبت بیرانوند، کار تاکتیکی سرخپوشان را هم دچار خلل می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

قشم - ایرنا - شهردار قشم گفت: گفت: جدول گذاری (رفیوژ) بلوار شهید رجایی نگین خلیج فارس 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی به پایان می رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون رئیس جمهور گفت: متاسفانه هر وقت با سازمان ملل بحث همکاری به میان می‌آید به تحریم‌ها اشاره می‌کنند اما نباید این گونه باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با هشدار به حاکمیت درباره کاهش نیروی انسانی توانمند مورد نیاز کشور تاکید کرد که اقدامات مناسب برای جذب و نگهداشت جوانان و متخصصان باید انجام شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پس از مصدومیت سنگربان پرسپولیس از ناحیه کشاله ران وی با دستگاه ترمیم بافت تحت درمان قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تهران و ریاض به‌جای ادامه مسیر تنش‌های فزاینده، «صلح سرد» را بهترین گزینه می‌دانستند اما دلایل هر یک برای رسیدن به این نتیجه متفاوت بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح ترانزیتی هند و کشورهای عربی در نشست گروه بیست رونمایی شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه میهنی کردستان با توجه به فرصت ده روزه ایران به عراق با هیئتی وارد ایران شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه صعودی بود، قیمت طلا اما پایین آمد و هر گرم به 2,354,100 (دو میلیون و سیصد و پنجاه و چهار هزار و یکصد) تومان رسید که افت 0.33 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دلار در بازار آزاد امروز شیب نزولی داشته است و به 49,630 (چهل و نه هزار و ششصد و سی) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.25 درصدی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهل‌وپنجمین اجلاس کمیته میراث جهانی یونسکو در حالی در ریاض پایتخت عربستان آغاز به کار می‌کند که ایران دو پرونده «کاروانسراها» و «منظر فرهنگی ماسوله» را برای ثبت در فهرست جهانی روی میز این دور از اجلاس قرار داده است.