یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه فرارو

حریف عربستانی تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه به تهران خواهد آمد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان آمار ترکیه اعلام کرد که در ماه گذشته میلادی (آگوست) تعداد 3058 خانه به خارجی ها فروخته شده که این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته 42 درصد کاهش را نشان می دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فروکش کردن جنگ اوکراین و نیز افزایش حداقل سرمایه برای گرفتن تابعیت ترکیه از 250 هزار به 400 هزار دلار از سال گذشته را از جمله دلایل کاهش خرید خانه در ترکیه از سوی اتباع خارجی می دانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باید خود را آماده اجرای قوانین سفت و سخت کند. پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باید خود را آماده اجرای قوانین سفت و سخت کند. به گزارش عرشه آنلاین، فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس از روز سه شنبه 28 شهریور آغاز می‌شود و شاگردان یحیی گل محمدی در اولین قدم باید به مصاف النصر عربستان و کریستیانو رونالدو بروند. مسابقه‌ای بسیار حساس و جذاب که نه تنها در...

وب‌گاه ورزش سه

محمد صلاح بار دیگر نقش مهمی در پیروزی لیورپول داشت و در جریان پیروزی 3-1 مقابل وولوز با دو پاس گل و یک نقش آفرینی در گل سوم که به صورت گل به خودی به ثمر رسید، روی همه گلهای قرمزها نقش‌آفرینی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس کاسترو ترکیب تیمش برای دیدار مقابل الرائد را اعلام کرد: با حضور رونالدو، مانه و اوتاویو.

وب‌گاه ورزش سه

کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی داوران هفته اول لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ترامپ گفت: برای اینکه آمریکا را دوباره باعظمت کنیم، ارزش دارد که با محکومیت یا حبس مواجه شوم. باید هشدار دهم که آمریکا دارد به جهنم تبدیل می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

منطقه همدان نوحه‌ای دارد که برای شهادت امام رضا علیه‌السلام در گوشه‌ی «عراق» خوانده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

حریف عربستانی تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه به تهران خواهد آمد.

وب‌گاه ورزش سه

پیج کنفدراسیون فوتبال آسیا یک پوستر ویژه به مناسبت شروع لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگر به دنبال فهرستی از غذاهای ضد سرطان هستید با تمرکز بر گیاهان و انتخاب مواد غذایی سالم می‌توانید خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اسامی داوران قضاوت‌کننده در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد که داوران چینی قضاوت بازی سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق را برعهده خواهند داشت. بر این اساس قضاوت دیدار سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق که روز دوشنبه 27 شهریور ماه ساعت 19:30 در ورزشگاه فرانسو حریری اربیل عراق برگزار می‌شود بر عهده ما نینگ خواهد بود؛ ژو فی، ژانگ چنگ و ژانگ لی نیز او...

وب‌گاه ورزش سه

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با سفر دو بازیکن تیمش به چین بلافاصله بعد از دیدار با النصر موافقت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زلنسکی در جریان دیدار با خاخام‌های جوامع یهودی در این کشور به انتقاد شدید خود از نتانیاهو پرداخت.