سه‌شنبه 1 آبان 1403

خبری از جلسه سرنوشت‌ساز نیست / بازی لاپورتا با ژاوی: فعلا پشت خط بمان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خبری از جلسه سرنوشت‌ساز نیست / بازی لاپورتا با ژاوی: فعلا پشت خط بمان!

با وجود اینکه اخراج ژاوی از بارسا از ساعاتی پیش رسانه‌ای شده رئیس باشگاه هنوز با ژاوی در این باره صحبت نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بیش از دو روز از کنفرانس مطبوعاتی جنجالی ژاوی هرناندز می‌گذرد و تاکنون هیچ‌یک از اعضای هیئت مدیره یا مدیران ورزشی باشگاه در این مورد با او صحبت نکرده‌اند.

ژاوی که شاهد جنجال رسانه ها که همه از اخراج او صحبت می‌کنند بوده تا این لحظه منتظر واکنش باشگاه مانده است. با این حال، با وجود فرصت‌های متعدد، هیچ‌کس از مقامات باشگاه در این مورد با او صحبتی نکرده است.

طبق روال معمول، رئیس باشگاه بارسلونا در تمام سفرهای تیم حضور دارد، اما غیبت او در این سفر خاص ابهامات و گمانه زنی‌های بسیاری را به وجود آورد.

انتظار می‌رفت که لاپورتا پس از بازگشت تیم از آلمریا با ژاوی دیدار و در مورد مسائل پیش آمده گفتگو کند، اما این اتفاق رخ نداد. تنها اقدامی که او انجام داد، ارسال پیام تبریکی از طریق واتس‌اپ به مربی تیم به خاطر پیروزی در مقابل آلمریا بود، پیروزی که عملا نایب‌قهرمانی را تا حد زیادی برای بارسلونا تضمین کرد.

دکو ژاوی را بی‌محل نکرده، او بهانه موجهی دارد

دکو به دلیل حل و فصل برخی امور شخصی در پرتغال، روز جمعه به آلمریا سفر نکرد و در واقع او عمدا به ژاوی بی‌اعتنایی نکرده است.

نه دکو و نه ژاوی هیچ تماسی درباره کنفرانس مطبوعاتی که باعث خشم رئیس باشگاه شده بود، با یکدیگر نداشتند. علاوه بر این، رافائل یوسته، معاون ورزشی باشگاه، در تمرینات تیم حضور داشت اما هیچ صحبتی با دکو در این خصوص انجام نداد. این موضوع عجیب‌ترین بخش ماجراست چرا که یوسته و دکو رابطه بسیار خوبی دارند. او همیشه یکی از مدیران باشگاه بوده که بیشترین تلاش را برای حفظ ژاوی در تیم انجام داده است. با این حال یوسته در این خصوص با دکو هیچ صحبتی نکرده است.

خبری از جلسه نیست

با وجود اخبار و گمانه‌زنی‌هایی که در طول روز مبنی بر برگزاری یک ملاقات حضوری بین رئیس و سرمربی باشگاه مطرح می‌شد، اما در واقع هیچ برنامه‌ای برای چنین دیداری وجود نداشت. هدف از این ملاقات که قرار است در روزهای آینده برگزار شود، بحث و گفتگو پیرامون اعتقاد ژاوی به توانایی‌های این تیم برای فصل آینده است. لاپورتا در این ملاقات رو در رو از ژاوی خواهد پرسید که آیا او به طور واقعی به پتانسیل این تیم برای فصل پیش رو باور دارد یا خیر. ژاوی که تا حدودی از جنجال‌های به وجود آمده متعجب شده بود، در پاسخ به این سوال تأکید خواهد کرد که همیشه به این تیم ایمان داشته و دارد، هرچند که معتقد است می‌توان با تقویت برخی از نقاط، عملکرد تیم را به طور قابل توجهی ارتقا داد.

خبری از جلسه سرنوشت‌ساز نیست / بازی لاپورتا با ژاوی: فعلا پشت خط بمان! 2