سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: دبیر عالی شورای انقلاب فرهنگی گفت: نظر کارشناسی این است که دو وزارتخانه علوم و بهداشت نباید از هم جدا باشند و باید از ظرفیت‌های یکدیگر به صورت ساختارمند استفاده کنند.

سازمان سنجش اعلام کرد برخی از افراد سودجو با ارائه گواهی‌های جعلی قبولی در دانشگاه ها درصدد کلاهبرداری هستند.

ایسنا نوشت: اشتباه در درج نام یک مدرسه در روستای «کمک» شهرستان زهک در استان سیستان و بلوچستان باعث تعجب کاربران و بعضا شوخی‌هایی با این موضوع در فضای مجازی شد.

ایسنا نوشت: یک روانشناس با اشاره به تمایل نوجوانان برای پیوستن به گروه‌های مجازی دوستانه و بعضا برقراری ارتباط با نوجوانان سایر کشورها گفت: برخی از نوجوانان به علت تسلط به زبان انگلیسی تمایل دارند که در فضای مجازی با نوجوانان سایر کشورها ارتباط برقرار کنند حال آنکه این نوع دوستی‌های مجازی و بدون شناخت نسبت به نوجوانان دیگر به علت تفاوت در فرهنگ، نگرش، ملیت و اعتقادات برای نوجوانان خطرناک...

امروز روز دانشجو است. 16 آذر هر سال به یاد سه دانشجویی که سال 1332 در دانشگاه تهران به شهادت رسیدند، گرامی داشته می‌شود.

تسنیم نوشت: مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش درباره انتشار فیلم اذیت و آزار یک معلم توسط دانش‌آموزان در کلاس درس توضیح داد.

ایسنا نوشت: بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران با توجه به پایداری هوا و احتمال افزایش شاخص آلایندگی برای فردا و پس فردا تعطیلی مهدهای کودک و غیر حضوری شدن مدارس در کلیه مقاطع برای شهرستان های تهران، قرچک، پاکدشت، ورامین و پیشوا اجرا خواهد شد.

گفت وگوی واقعی می تواند زمینه ساز برقرار شدن روابط انسانی و ایجاد تفاهم و همفکری و همکاری باشد.

باشگاه خبرنگاران نوشت: تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد کرونا سبب افزایش اعتماد مردم به علم شده است.

معاون استانداری تهران گفت: چهارشنبه مدارس غیرحضوری خواهد بود.

ایلنا نوشت: طهرانچی با بیان اینکه افزایش شهریه نداشتیم گفت: افزایش شهریه سالانه است در صورت بروز شکایت به واحد دانشگاه مراجعه شود.

ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت که برنامه ها و مدارک تحصیلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مطابق با اسناد بالادستی و اهداف این وزارتخانه است.

ایلنا نوشت: دانشیار دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران معتقد است: "آزادی آکادمیک" با حضور سیاستمداران در راس نهاد علمی زیر سؤال خواهد رفت.

روزنامه اطلاعات نوشت: اگر کسی شبانه برای نخستین بار پای به کشور عزیزمان ایران بگذارد و مثلا در جریان همه‌ی انتصابات قرار گیرد، حتما ناسزاوار یقین خواهد کرد که سرزمینی با بیش از هشتادمیلیون نفوس، نخبگان وخبرگانی دارد انگشت‌شمار؛ اما دانای همه‌ی امور!

فارس نوشت: در پی حضوری برگزار شدن کلاس‌های درس دانشگاه آزاد، بیش از هزار نفر از دانشجویان این دانشگاه خواستار عدم برگزاری حضوری کلاس‌های درس این دانشگاه در شرایط کرونایی کشور شدند، مسئولان این دانشگاه اما تاکید کردند که تابع تصمیم ستاد ملی کرونا هستند.

روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه امروز خود نوشت: طعنه و کنایه‌های مشاور رئیس‌دولت سابق، با پاسخ‌های جدی وشوخی کاربران در فضای مجازی مواجه شد.