سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس مرکز برنامه‌ریزی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش از قول سازمان سنجش آموزش مبنی بر آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی در پایان دی ماه خبر داد و گفت: با برگزاری آزمون استخدامی بیش از 34 هزار معلم جدید در مهر سال آینده جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

ایسنا نوشت: وزیر آموزش‌وپرورش از طراحی و اجرای طرح «ارتقای مهارت برنامه‌نویسی و سواد دیجیتالی دانش‌آموزان و معلمان دوره ابتدایی» در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و رشد یکی از ساحت‌های تربیتی تشکر و تاکید کرد که این طرح یک فعالیت شعاری و تبلیغی نباشد، دانش‌آموز را وجه‌المصالحه ارتقای خودمان نمی‌دانیم، باید این کار به جد و همه‌جانبه پیگیری شود.

آنا نوشت: بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز امتحانات یک میلیون و 200 دانشجوی این دانشگاه آغاز شده و تا 7 بهمن‌ماه به طول خواهد انجامید.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش گفت: «امتحانات نهایی» در نهایت امانت، نظم و آرامش برگزار می‌شود.

مهر نوشت: فرمانده کل انتظامی کشور از آمادگی صددرصدی انتظامی کشور برای امدادرسانی به مردم سیل زده خبر داد.

در هر برنامه اقتصادی چهار عنصر بسیار مهم است زمین، ساختمان، ساختار (سازمان) و مدیریت.

«سفر هزار فرسخی همواره با نخستین قدم شروع می شود»/ لائوتسه

مهر نوشت: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تصویب طرح رتبه بندی معلمان، گفت: در قالب اجرای این طرح یک تا 7 میلیون تومان به حقوق معلمان اضافه می شود.

صدا و سیما نوشت: وزیر آموزش و پرورش از حذف شرط تزریق واکسن و ارایه آزمایش منفی کرونا برای کلاس‌های حضوری دانش آموزان خبر داد.

فاطمه صدرعاملی، مبدع آموزش کارگاهی گفت‌وگو در ایران است و در این کتاب تجربیات خود در این عرصه را بازگو می‌کند.

کاهش موارد بستری و آبی شدن رنگ شهرها سبب شد آموزش‌وپرورش اعلام کند امتحانات مدارس به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال جاری گفت: از خرداد ماه امسال آماده برگزاری آزمون هستیم. توزیع سهمیه انجام شده و فقط منتظریم که سازمان اداری و استخدامی مجوز برگزاری آزمون را به سازمان سنجش بدهد که به محض صدور مجوز، ثبت‌نام آغاز و آزمون برگزار می شود.

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون مجدد داوطلبان دارای شبهه کنکور 1400 تا هفته آینده خبر داد.

با تصویب لایحه رتبه بندی معلمان به حقوق و درآمد آن‌ها اضافه خواهد شد.

ایسنا نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شاخص ها و امتیازات موثر در فرآیند رتبه بندی معلمان را تعیین کردند.

مهر نوشت: فرصت ثبت نام و انتخاب رشته برای مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی در نوبت بهمن ماه سال 1400 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی امروز 20 آذرماه به پایان می رسد.