سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان سنجش جزییات حذف منابع کنکور سراسری سال 1401 را اعلام کرد.

دبیرخانه دانشگاه معین استان اصفهان در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در وضعیت قرمز کرونایی در شهر اصفهان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه فقط دو روز تا پایان مهلت نام‌نویسی کنکور 1401 باقی‌مانده گفت: در طی 5 روز گذشته مجموعا حدود 520 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.‌

فارس نوشت: امروز فرهنگیان شاغل و بازنشسته در برخی استان‌های کشور تجمع اعتراضی نسبت به عدم اجرای طرح رتبه‌بندی برگزار کردند.

باشگاه خبرنگاران نوشت: ثبت نام در آزمون سراسری سال 1401 از روز یکشنبه 10 بهمن آغاز می‌شود و تا 17 بهمن ادامه دارد.

آب گرداگرد مدرسه ای را فرا گرفته است. پیشنهاد وزیر آموزش وپرورش برای حل مساله این است: «بابا صدتا دویست تا بلوک بذارید بچه ها برن داخل... تنبلی نکنید....»

فارس نوشت: رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: دولت سیزدهم به‌زودی با صدور نامه‌ای بار مالی اجرای رتبه‌بندی معلمان در سال 1400 را بر عهده می‌گیرد.

ایلنا نوشت: نخستین دوره جایزه «استاد دکتر محمد قریب»، جایزه اهدایی به سرآمدان اخلاق در علوم و فناوری، به همت انجمن ایرانی اخلاق در علوم و فناوری، دیروز یکم بهمن‌ماه برگزار شد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به همبستگی مستقیم و معنادار میان کسب رتبه‌های بالای کنکور با دانش‌آموزان معدل بالا، به تجمع معدل‌های بالا در پشت کنکور نیز اشاره کرد و گفت: نتایج نشان می‌دهد قریب به 70 درصد معدل بالاهای سال جاری، همان رتبه‌های زیر 3000 کنکوراند که 30 درصد مربوط به سال گذشته است و اینها تجمیع شده و این تعداد معدل بالا، پشت کنکوری...

ایسنا نوشت: رئیس مرکز جذب وزارت علوم با تأکید بر اینکه هنوز نامه ای مبنی بر اخراج دکتر فاضلی از دانشگاه شهید بهشتی به این مرکز ارسال نشده است، گفت: جذب یا اخراج هیئت علمی در دانشگاه ها دلبخواهی نیست و هر تصمیمی در این خصوص باید براساس قانون باشد.

وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با صدور ابلاغیه ای خطاب به وزیران علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش و رییس دانشگاه آزاد اسلامی بازگشایی کلاس های درس دانشگاه ها و مدارس را ابلاغ کرد.

تسنیم نوشت: محمد فاضلی در اواخر دولت حسن روحانی درخواست تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی کرد که به دلیل عدم حضور و برخی تخلفات اداری، با تمدید قرارداد و تبدیل وضعیت وی مخالفت شد.

ایسنا نوشت: معاون آموزشی وزارت علوم با ابلاغ بخشنامه ای دانشگاه ها را ملزم به ازسرگیری آموزش حضوری تمامی مقاطع تحصیلی از نیمسال دوم تحصیلی 1400-1401 نمود.

برنامه‌های درسی دانش آموزان مدارس ابتدایی شهر تهران در روز سه شنبه 21 دی غیر حضوری خواهند بود.

برنامه «به وقت ایران» به تهیه‌کنندگی سید احسان میرمحمدعلی شب گذشته 19 دی‌ماه به تشریح برنامه‌های دوره جدید وزارت آموزش و پرورش با حضور وزیر پرداخت.

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون استاندار تهران از غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی شهر تهران و شهرستان‌های استان به غیر از شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری به سبب آلودگی هوا خبر داد.