شنبه 8 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به حضوری شدن آموزش در مدارس از 14 فروردین ماه، گفت: سلامت دانش آموزان در اولویت قرار دارد و همه شرایط را به‌گونه‌ای فراهم می‌کنیم که آموزش حضوری به بهترین صورت دنبال شود.

ایسنا نوشت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص افزایش ظرفیت پذیرش در رشته پزشکی عمومی امسال در گام اول، با افزایش 20 درصدی ظرفیت و پذیرش 9 هزار و 600 دانشجو آغاز می شود و تا 1404 ادامه دارد.

ایرنا نوشت: بیش از 800 هزار دانشجو امسال با برگزاری آزمون‌های سراسری در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه‌های دولتی به کلاس‌های درس رفتند که بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این آمار مشابه آمار سال 99 است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تا یک ماه آینده آیین نامه رتبه بندی معلمان تدوین و پس از تصویب در هیئت دولت از اوایل سال 1401 اجرا خواهد شد.

روزِ جهانی مددکاری اجتماعی سومین سه شنبه ماه مارس در هر سال میلادی است.

ایلنا نوشت: معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش وپرورش گفت: بازگشایی مدارس از فروردین 1401 ضروری است.

ایرنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح جذب 25 هزار نیروی سرایدار ارایه شده است گفت: این افراد پس از اخذ مجوزهای قانونی سال آینده جذب خواهند شد.

ایرنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس باز هستند و دانش‌آموزان باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به مدرسه بروند.

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تغییرات سهمیه‌ها هنوز در مرحله بررسی است و قطعاً به آزمون‌های سال 1401 نمی‌رسد.

ایرنا نوشت: سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با تشریح شرایط مالی این وزارتخانه، گفت: با همکاری خوب سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور در تلاش هستیم تمامی پرداخت‌های پرسنلی و فرهنگیان تا قبل از پایان سال انجام شود.

ایسنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه تدوین «سند آمایش سرزمینی» سازمان نوسازی مدارس کلید خورد، گفت: تغییر نام مدارس خیرساز ممنوع است.

مهر نوشت: معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: همه کلاس ها در دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی باید حضوری برگزار شود و آزمون های غیرحضوری و مجازی از درجه اعتبار ساقط است.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در کشور اوکراین می توانند در داخل ایران ادامه تحصیل بدهند.

مهر نوشت: استادیار دانشگاه شهید بهشتی گفت: عمده مهارت‌های کسب شده توسط کودکان در سنین پایین و از طریق تقلید و یادگیری مشاهده‌ای است و ما در آموزش آنلاین فرصت این نوع یادگیری‌ها را از کودکان می‌گیریم.

آیا داشتنِ مدرک دانشگاهی برای مدیریت هیجان و مجهز شدن به عقلانیتِ کلامی و رفتاری کافی است؟

ایلنا نوشت: مهلت ثبت نام کنکور سراسری سال 1401 تا ششم اسفند تمدید شد.