جمعه 10 فروردین 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از روستاهای گردشگری که فاصله نزدیکی با شهر تهران نیز دارد، روستایی است که با کوه‌های عروسکی‌اش شناخته می‌شود.

برای امشب و فردا پیش‌بینی سرما و بارش در برخی از مناطق کشور وجود دارد.

وقتی صحبت از تقویت سلامت مردان از طریق تغذیه می‌شود، چندین ویتامین و مکمل کلیدی وجود دارد که می‌توانند نقش مفیدی در این زمینه داشته باشند. مردان برای بهره‌مندی از سلامت کلی، باید این موارد را برنامه غذایی خود بگنجانند تا کمبودهای رایج را برطرف کنند.

آتش‌سوزی در بازار حضرتی تهران خبرساز شد.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه تاکنون 5 میلیون و 421 هزار و 793 مسافر و گردشگر به استان وارد شده‌اند، گفت: بر اساس آمارها از لحاظ تردد و انباشت خودرو دومین استان در سطح کشور هستیم.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: علت مرگ پرستو بخشی هنوز از سوی پزشکی قانونی تعیین نشده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: تمهیدات ترافیکی ویژه پلیس در شب‌های پرفضیلت قدر در شهرستان های تابعه شرق تهران به منظور حفظ حفظ ایمنی شهروندان اجرا می‌شود.

جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای، جزئیات خدمات نوروزی و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، اعلام کرد.

محیط زیست مازندران روز پنجشنبه اعلام کرد با توجه به همزمان شدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) و روز طبیعت (13 فروردین)، ورود مسافران و گردشگران به پناهگاه حیات وحش میانکاله ممنوع شد.

ساختِ مسجد در پارک قیطریه با وجود 6مسجد و حسینیه در اطرافش، کارکردِ بیلان‌سازی برای زاکانی دارد!

رییس پارک ملی توران گفت: بر اساس آخرین آمار ما در پارک ملی توران 16 تا 18 یوز شناسنامه دارند.

روابط عمومی و امور بین الملل برج میلاد تهران اعلام کرد: این مجموعه فرهنگی و گردشگری در روز طبیعت 13 فروردین همزمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع)، تعطیل است.

کمبود ویتامین B12 در کسانی که دچار مشکلات گوارشی بوده یا داروهای اسید معده دریافت می‌کنند و همچنین در کسانی که رژیم‌های گیاهی را انتخاب کرده‌اند، شایع است. اما کمبود این ویتامین چه آسیبی به بدن وارد می‌کند؟

افراد معمولاً روزانه 50 تا 100 تار مو از دست می‌دهند که این تعداد معمولاً قابل توجه نیست؛ زیرا موهای جدید همزمان در حال رشد هستند. ریزش مو زمانی اتفاق می‌افتد که موهای جدید جایگزین موهای ریخته، نشوند.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنید شکرک زدن عسل (رس بستن)، رنگ، طعم و غلظت عسل کیفیت آن را مشخص می کند احتمالا درگیر باورهای اشتباه در مورد عسل هستید.

مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از برخورد یک خودروی تیبا با موتورسیکلت در روستای ده سلطان آرادان خبر داد و گفت: این حادثه هفت مصدوم برجای گذاشت.