سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، در ارتباط با اهمیت خوردن صبحانه و نان مصرفی، توضیحاتی ارائه داد.

بهداشت نیوز نوشت: کمبود ویتامین D در بدن با بروز بیماری‌های دیابت، آلزایمر، اختلالات باروری، ام. اس، پوکی استخوان و ضعف سیستم ایمنی، ارتباط نزدیک و مستقیم دارد.

ایسکانیوز نوشت: در بدن افرادی که دچار سکته قلبی می شوند از یک ماه قبل نشانه های اولیه برای هشدار حمله قلبی رخ می دهد که با شناخت آن ها میتوانید از حملات قلبی جلوگیری کنید.

سلامت نیوز نوشت: تغییر رنگ ناخن‌ها از سفید به آبی و سپس قرمز می‌تواند علامت سندرم رینود (Reynod) باشد. این سندرم باعث سردی نوک انگشتان دست و پا شده و به‌مرور احساس درد، بی‌حسی و سوزن‌سوزن شدن در دست‌ها ایجاد می‌شود.

تسنیم نوشت: یک بیمار دیابتی در بیمارستانی در مرکز تهران هنگام اقدامات درمانی فوت کرد.

همشهری آنلاین نوشت: تصویری از کباب‌پزهای کنار خیابانی بازار تهران در زمان قاجار را مشاهده می کنید.

اطلاعات آنلاین نوشت: عروسی این زوج اهل ارومیه نیم قرن پیش خبر ساز شد.

فارس نوشت: تصاویر زیر مربوط به شام عروسی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری همدان گفت: برای تمام مسافرانی که همدان را برای گردش و اقامت انتخاب کنند 20 میلیون وام چهار درصد در نظر گرفته شده است‌.

اطلاعات آنلاین نوشت: این اتوبوس‌ها برای اولین بار از طریق جاده هراز وارد آمل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از برقراری اینترنت پهن باند سیار برای نصب 8 عدد دوربین سرعت سنج در 50 کیلومتری جاده ترانزیتی عباس آباد جهت حفاظت از یوزپلنگ آسیایی خبر داد.

ایران نوشت: زنی که با معرفی خود به عنوان رئیس تیم جنایی پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از مردم تبریز اخاذی می‌کرد، دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پل ورسک از مشهورترین و زیباترین پل های تاریخی ایرانی است.

فارس نوشت: با تلاش ماموران پلیس فتای استان البرز شخصی که با راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی اقدام به کلاهبرداری از طریق رمالی می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره یه کمبود پزشک متخصص در مناطق محروم و کم برخوردار گفت: 60 درصد پزشکان متخصص در 5 شهر بزرگ کشور هستند.

ایسنا نوشت: عزت‌الله ضرغامی گفت: اعلام عمومی مجازات کار در غسالخانه و یا ارائه گواهی سلامت روانی، مشکل حجاب و عفاف را حل نمی‌کند.