شنبه 29 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: طی ساعت‌های اخیر شایعاتی مبنی بر آزاد شدن حمید قره حسنلو و همسرش که در پرونده شهادت شهید عجمیان دستگیر و دادگاهی شدند منتشر شده است.

مهر نوشت: رئیس مدارس غیردولتی اعلام کرد: موسسه آموزشی گاج در اغتشاشات پارسال سوالاتی برای دانش‌آموزان طرح کرده بود که جهت‌گیری و تحریک به‌سمت اغتشاشات داشت و تعطیل شد.

مهر نوشت: مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در اطلاعیه ای زمان و نحوه اعلام نتیجه آزمون های نهایی خرداد 1402 را امروز اعلام کرد.

ایسنا نوشت: سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان از زایمان موفق یک مادر جوان با راهنمایی کارشناسان تریاژ تلفنی خبر داد.

ایران نوشت: مردی 41 ساله در یک اقدام هولناک برادرزاده 17 ساله‌اش را که به خانه او رفته بود به قتل رساند و جسدش را در بیابان رها کرد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در استان‌های شمالی و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.

ایسنا نوشت: مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان جاجرم گفت: بررسی‌های اولیه نشان از حضور 4 قلاده پلنگ در این منطقه دارد و 2 گونه که دارای کلید شناسایی بودند به نام‌های «اوزوم» (پلنگ نر) و «بهار» (پلنگ ماده) نامگذاری شدند.

یک کارشناس حوزه صنایع دستی با اشاره به این‌که برنامه هفتم توسعه با همین کیفیت می‌تواند سبب افزایش بیکاری در صنایع دستی شود به خبرآنلاین گفت: «چه‌کسی پاسخگوی بیکاری و تعطیلی کارگاه‌های این حوزه خواهد بود، بیکاری ناشی از این حوزه در مناطق کوچک روستایی و کمتر توسعه یافته تبدیل به بار امنیتی به دوش وزارت کشور، و بار اشتغال به دوش وزارت کار رفاه و تامین اجتماعی می‌شود و آن‌جا باید دوباره...

این روزها که دمای هوا به بالاترین حد خود در تابستان رسیده، بیش از بیش باید به دمای بدن و هیدراتاسیون توجه داشت. این امر به واسطه مصرف خوراکی‌هایی با طبع سرد که آب فراوانی هم در خود دارند، به سادگی میسر است.

بنابر نظر محققان موسسه‌ای که ارتباط بین رنگ‌ها و شخصیت را بررسی می‌کنند، رنگ در خانه گویای شخصیت صاحب آن خانه است.

روزنامه جوان نوشت: این روزها در فضای مجازی شاهد انتشار ویدئوهایی هستیم که جنس مانور رسانه‌ای و عملیاتی پیش از فتنه زن، زندگی، آزادی را به ذهن متبادر می‌کند.

یک کارخانه آب‌نبات‌سازی مکزیکی با ساخت یک مارشمالوی عظیم که وزن آن بیشتر از یک پیانوی بزرگ است، رکورد جهانی گینس را به دست آورد.

امیر جدیدی دبیر گروه عکس روزنامه هم میهن با انتشار عکسی نوشت: همان روزها که اکثر مردم جهان از ترس جان، در هزار پستو قایم می‌شدند، همان روزها که مادر و پدر از پشت تلفن از احوال فرزند باخبر می‌شد، همان روزها که معنا و مفهوم دوستی در دوری بود، همان روزی که نماز میت را از فاصله صد متری می‌خواندند، همان روزی که کسی جرأت نمی‌کرد جسد عزیزش را تلقین دهد، همان روزگاری که در مخیله‌مان هم تصور...

همشهری نوشت: گشت‌های خودرویی و پیاده پلیس چند روزی است که در سراسر کشور مستقر شده و علاوه بر انجام ماموریت‌های متعدد پلیسی، برخورد با زنان و دختران بی حجاب را هم برعهده گرفته‌اند.

محمدصادق کوشکی تحلیلگر سیاسی در روزنامه همشهری نوشت: قاطعیت در اجرای قوانین پوشش، متخلفان را از هنجارشکنی بازمی‌دارد و این مهم از سوی نیروی انتظامی قابل تحقق است، اما طی سال‌های گذشته قوانین این حوزه از سوی نهادهای متولی اجرا نشده و نیروی انتظامی را در مسیر بسته‌ای قرار داده.

همشهری نوشت: طی هفته‌های اخیر، یکی از مهم‌ترین بحث‌ها درباره لایحه عفاف‌وحجاب، نحوه برخورد فراجا با بی‌حجابی بوده‌است.