یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته خوشبختانه هیچ فوتی ناشی از کووید 19 در کشور ثبت نشد.

فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: متهم «پیمان مام‌احمدی گلوانی» که به اتهام کلاهبرداری در این شهرستان بازداشت شده بود، به علت بیماری در یکی از مراکز درمانی شهر ارومیه فوت کرده است.

تسنیم نوشت: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل قتل دختر 19 ساله در جنوب تهران خبر داد و گفت: پدر این دختر عامل جنایت بود.

روزنامه خراسان نوشت: میزان ابتلا به سرطان پوست در حال افزایش است، اما نشانه‌های مهمی که با دیدن آن‌ها باید به متخصص پوست مراجعه کنیم، کدام‌اند؟ کارشناسان گمان می‌کنند که تمایل بیشتر مردم به گذراندن تعطیلات در جاهای آفتابی با افزایش موارد ابتلا به سرطان پوست بی‌ارتباط نیست.

دکتر میثم یکه سادات، متخصص طب اورژانس و فوق تخصص مسمومیت با اشاره به اینکه کسانیکه دچار مسمومیت با الکل متانول می شوند بعد از گذشت 12ساعت از مصرف دچار سرگیجه، تاری دید، تهوع و استفراغ و در مراحل بیشرفته دچار اختلال تنفسی و حتی مرگ می شوند، می افزاید: این افراد هیچ وقت، حالت سرخوشی که با مصرف اتانول بدنبال اش هستند را با مصرف متانول تجربه نمی کنند. بدنبال مراجعه به موقع پس از مسمومیت...

صبح امروز زلزله خفیفی تهران را لرزاند، زلزله‌ای که ناشی از گسل ایوانکی در جنوب شرق تهران بود، اما به‌گفته یک متخصص زلزله، زمین‌لرزه‌های ناشی از این گسل سابقه ویران کردن منطقه ری در تهران را داشته است.

همشهری آنلاین نوشت: رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: همکاران درباره حق‌الزحمه‌ها گلایه می‌کنند اما این به آن معنی نیست که در تصحیح دقت کافی ندارند.

ایسنا به نقل از هلث نوشت: می‌دانیم که هیدراتاسیون مهم است اما از چه راه‌های خاصی برای بدن مفید واقع خواهد شد؟ همانطور که معلوم است، تقریبا از هر راه ممکن برای بدن مفید خواهد بود.

ایسنا به نقل از «وب ام دی» نوشت: شروع به تغذیه کودک با غذاهای جامد یک نقطه عطف هیجان انگیز برای والدین است. با این حال، سوالات و نگرانی های زیادی به خصوص در مورد احتمال ابتلای کودک به آلرژی غذایی به همراه دارد.

بهداشت نیوز نوشت: میوه انجیر تعرق آور، ادرارآور، تب بر، ضد یبوست و تقویت کننده بوده است و برای افرادی که قصد دارند وزن خود را افزایش دهند و نیز بیمارانی که دوران نقاهت را می گذارانند بسیار مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیرعامل هلال احمر استان تهران گفت: زمین لرزه 3.6 ریشتری تهران خسارتی نداشت.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران در برخی استان‌ها و کاهش دما در شمال کشور خبر داد.

ایران نوشت: 2 سال قبل زن و مردی هراسان به پلیس کرج رفتند و از ناپدید شدن پسر 11 ساله‌شان به نام باربد خبر دادند.

همشهری آنلاین نوشت: بسیاری از ما بر اثرِ فشارهای کاری و روزمره نمی‌توانیم خواب مناسبی داشته باشیم، اما گاهی با رعایت برخی نکات ساده مانند استفاده از مواد غذایی خواب آور می‌توانیم کیفیت خواب خود را بالا ببریم.

یک نانوا با چسباندن یک برگه کاغذ روی شیشه نانوایی مفصل با مشتریان خود درد و دل کرده است.

رسالت نوشت: بیماران مبتلا به هموفیلی هشت ماه است که علاوه بر درد بیماری با درد کمیابی و نایابی دارو هم دست به گریبان اند و کار هر روزه خود و خانواده‌های‌شان این است که به داروخانه‌های مرکزی تلفن کنند تا شاید جستجوهایشان به نتیجه برسد.