یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: برای اولین بار در تهران قلب یک مرد 48 ساله که بر اثر مرگ مغزی درگذشته بود، با قلب یک نوجوان 12 ساله تعویض شد.

مهر به نقل از مدیکال نیوز نوشت: بر اساس تحقیقات جدید، پروبیوتیک ها ممکن است در اثربخشی درمان های سلامت روان موثر باشند.

«سگ‌گرگ» یا «گرگاس» از سگ‌سانان است که ترکیبی از اصل و نسب گرگ و سگ دارد. ظاهر سگ مانند و بسیار منحصر به فردشان نگهداری از آنها را راحت‌تر می‌کند. با این حال، داشتن یک گونه حاصل جفتگیری سگ و گرگ چالش برانگیز است، زیرا آن‌ها حیوانات بزرگی هستند که اگر به درستی از آنها مراقبت نشود، می‌توانند تهاجمی شوند.

همانطور که زندگی در این دنیا به پایان می‌رسد در جای دیگری ادامه پدا می‌کند، این امر حتی در اعماق دریا نیز صادق است، جایی که یک لاشه سقوط کرده یک اکوسیستم کوچک را برای دهه‌ها پس از مرگ نهنگ ایجاد کرده!

اطلاعات آنلاین به نقل از دیلی میل نوشت: استاد دانشگاه ادینبورگ و مشاور پزشکی دولت انگلیس در دوره کرونا گفت همه گیری بعدی می تواند مرگبارتر از کووید باشد.

بهداشت نیوز نوشت: مهمت اسکان، محققی از دانشگاه بوفالو، آمریکا، توصیه‌ای به پزشکان معالج افراد مبتلا به دیابت نوع 2 دارد، وی می‌گوید که دندان‌های بیماران خود را بررسی کنید.

بهداشت‌نیوز نوشت: داشتن اعتمادبه‌نفس کمک می‌کند فرد در انجام امور روزمره خود احساس بهتری داشته باشد و اگر کسی از کمبود اعتماد به نفس رنج ببرد، قطعاً از نتایج کارهای خود راضی نخواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود خبر داد.

جام جم نوشت: پلیس تهران برای شناسایی زنی که با جعل چک از حساب بانکی افراد برداشت غیر مجاز می کرد، کمک خواست.

همشهری آنلاین نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران تداوم افزایش دما تا فردا (21 تیر) و وزش باد شدید در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

مهر نوشت: پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان داد یک کمپ ترک اعتیاد مدت‌هاست با نظر هانی کرده اداره می‌شود اما این کمپ بدون مجوز فعالیت می کند.

ایران نوشت: رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل آغاز شد. بدین صورت که پیکر خونین و نیمه‌جان پسر جوانی به نام پیام از سوی چند مرد به بیمارستانی در شهریار منتقل شد.

زومیت نوشت: دانشمندان به کمک هوش مصنوعی داروهایی را پیدا کرده‌اند که ممکن است بتوانند با پیری مبارزه کنند و از بیماری‌های مرتبط با پیری پیشگیری کنند.

مهر به نقل از هلث لاین نوشت: خوردن بیشتر انواع میوه ها، سبزیجات، حبوبات، آجیل، ماهی و محصولات لبنی پرچرب ممکن است به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کنند.

با گشت و گذاری در اینترنت می‌توانید این ماهی آکواریومی را خریداری کنید، ماهی که تاکنون علم در شناخت آن ناکام بوده‌است اما از اوایل سال 2000 در آکواریوم خانه‌ها پرورش می‌یافته‌است.

ایسنا نوشت: رییس اداره محیط زیست لنگرود گفت: شوکا که به عنوان گوزن مینیاتوری گیلان معروف است در شهرستان لنگرود مشاهده شده است.