یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: اوایل بهمن ماه سال 99 بود که در حمله مسلحانه برادرزن ها به خانه شوهرخواهرشان، واقع در بلوار زمزم، یکی از ساکنین ساختمان هدف تیراندازی خونین قرار گرفت. سپس در حالی که درگیری بین این افراد بالا گرفته بود، یکی از مهاجمان از پشت سر با حمله به صاحبخانه با ضربات قمه او را مجروح کرد.

یک دوچرخه‌سوار امریکایی جزئیات لحظه رویارویی‌اش با یک خرس در فاصله 6 متری را به اشتراک گذاشت.

دقایقی پیش قیامدشت تهران لرزید و این زمین لرزه در تهران هم احساس شد.

روزهای گرمی را سپری می‌کنیم که اگر مراقب خودمان نباشیم حتما باید با گرمازدگی دست و پنجه نرم کنیم، برای جلوگیری از بوجود آمدن وضعیت اذیت کننده‌ای مانند گرما زدگی و سایر بیماری‌های مرتبط با گرما رعایت برخی دستورالعمل‌ها ضروری است.

در یک پژوهش بیش از 300 نمونه از رفتار غیرمنتظره از عنکبوت‌ها در سراسر دنیا ثبت شد که در آن 40 گونه متفاوت از عنکبوت‌ها در نقش شکارچی و حدود 90 گونه متفاوت از مارها شکار بودند.

همشهری آنلاین نوشت: اولین برج و باروی دور تهران به فرمان شاه طهماسب صفوی ایجاد شد؛ قلعه‌ای با 114برج و بارو که باعث شد تهران به تدریج از حالت روستایی و زندگی زیرزمینی خارج شود و به سوی شهری شدن پیش برود. حصار طهماسبی چهار دروازه داشته شامل قزوین در غرب، حضرت‌عبدالعظیم در جنوب، دولاب در شرق و شمیران در شمال.

اطلاعات آنلاین نوشت: روزنامه اطلاعات تست‌های چند درس در کنکور ریاضی و ادبی را با پاسخ منتشر کرد.

ایسنا نوشت: نوع رژیم غذایی همانطور که بر وزن، طول عمر و خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن مانند بیماری قلبی، دیابت و اختلالات متابولیک تاثیر دارد می تواند بر تشدید بی خوابی نیز تاثیر داشته باشد.

زنی که خود را معتاد به «خالکوبی» می‌داند می‌گوید با وجود 800 خالکوبی در بدن خود هیچ کس به او کار، حتی تمیز کردن سرویس‌های بهداشتی، نمی‌دهد.

در دنیای حیوانات به مواردی عجیب، حیرت‌آور و نادری در چرخه زندگی، حیات و مرگ بر می‌خوریم که همین باعث می‌شود تا چرخه زندگی انسان‌ها پیچیده به نظر نرسد.

همشهری آنلاین نوشت: راننده یک خودروی ام وی ام اتومات به جای ترمز، با فشار پدال گاز وارد خانه مسکونی در سلماس شد.

همشهری آنلاین نوشت: مدیر میراث جهانی منظر باستان‌شناسی ساسانی فارس در مراسم رونمایی از سنگ‌نگاره باستانی مستردشده از انگلستان به ایران آن را رمزگشایی کرد.

همشهری آنلاین نوشت: در برخی از موارد بوی بد دهان ممکن است ناشی از عفونت، بیماری، مصرف دارو یا بیماری‌های لثه باشد. اگر بوی بد دهانتان ادامه‌دار شد بهتر است با دندانپزشک در این مورد مشورت کنید.

صدآنلاین نوشت: یک فوق تخصص نارسایی قلبی، با اشاره به شایع‌ترین علائم نارسایی قلب، گفت: از هر پنج نفر، یک نفر به نارسایی قلبی مبتلا می‌شود.

در حالی که اژدها موجودی اساطیری است و به افسانه‌ها تعلق دارد اما گونه‌های جانوری زیادی در حیات‌وحش وجود دارند که به اندازه اژدهای اساطیری جالب، ترسناک و مشهور هستند.

صدآنلاین نوشت: کبد یک عضو بسیار حیاتی به حساب می‌آید که باید عوامل آسیب زای آن را به خوبی بشناسید.