پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اگر شما هم عادت دارید در کنار دریا با صدای بلند موزیک گوش کنید، بهتر است به پرتغال سفر نکنید چون ممکن است آنجا با دردسر رو به رو شوید.

مهر نوشت: عضو هیات علمی گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران، در ارتباط با اهمیت تغذیه و طول عمر بشر، نکاتی را توضیح داد.

زومیت نوشت: تصاویر متعدد مرزی بین اقیانوس‌های آرام و اطلس را نشان می‌دهند که هرکدام رنگی متفاوت دارند؛ اما آیا واقعا مانعی بین ترکیب این دو اقیانوس وجود دارد؟

مهر نوشت: سرخه - فرمانده انتظامی سرخه از پلمب یک اقامتگاه بوم‌گردی در این شهرستان به علت عدم رعایت قانون عفاف و حجاب خبر داد. (عکس آرشیوی است.)

سکسکه مشکلی است که برای هر فردی تا کنون پیش آمده است.

فارس نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان تبریز توضیحاتی درباره نزاع دسته جمعی در این شهر داد.

دکتر سید محمد حسنی، جراح و متخصص چشم با تاکید بر اینکه عمل حذف عینک در سنین بالای 19 سال و با این شرط که طی 6ماه اخیر شماره چشم بیمار ثابت مانده باشد، انجام پذیر است، می افزاید: مهم تر آنکه بیماری خاصی در چشم مثل خشکی چشم یا عفونت و التهاب لبه پلک و مژه ها نداشته باشند. بعلاوه نداشتن بیماری های زمینه ای مثل دیابت کنترل نشده و بیماری های روماتیسمی از ضرورت ها برای انجام عمل حذف عینک...

همشهری آنلاین نوشت: مقادیر ویتامین دی اگر بیش از تحمل بدن دریافت شود، به‌سختی دفع می‌شود و این افزایش منجربه بروز عوارض و مشکلاتی می‌شود.

مهر نوشت: خشکسالی‌های چند ساله سبب شده بادهایی که در گذشته به «موسمی 120 روزه سیستان» یا نعمت بیکران الهی معروف بود و هوایی مطبوع و کشاورزی پرمحصول و زندگی سراسر شاد و با نشاطی را برای مردم به ارمغان می‌آورد امروز به بلای جان ساکنان این منطقه تبدیل شده.

ایسنا نوشت: مسؤولان مترو، خشک شدن «چشمه علی» را با حفاری‌های مترو بی‌ارتباط دانسته‌اند. از طرفی، مسؤولان میراث فرهنگی در تهران و ری ترجیح می‌دهند درباره وضعیتی که این چمشه هفت‌هزارساله به آن دچار شده است، سکوت کنند. با این وجود، یک پژوهشگر تهران و ری معتقد است اقداماتی که در جریان ساخت مترو تهران رخ داده، در تشدید خشک شدن «چشمه علی» بی‌تاثیر نبوده است.

مهر نوشت: سازمان هواشناسی، روز جمعه 16 تیر ماه 1402 برای شمال سیستان و بلوچستان و شرق خراسان جنوبی هشدار نارنجی صادر کرده است.

ایسنا نوشت: مرحله دوم کنکور سراسری سال 1402 درحالی 14 و 15 تیر سال جاری برگزاری شد که برای نخستین بار سهم سوابق تحصیلی در این آزمون 40 درصدی و قطعی بود و این سهم در کنکور سال بعد 50 درصد و پس از آن 60 درصد است.

پایگاه خبری «چند ثانیه» با انتشار تصویری از مرگ دلخراش راننده سواری پژو خبر داد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از وقوع سانحه رانندگی در جاده شاندیز به مشهد و فوت دلخراش یک سرنشین سواری 206 خبر داد.

ایسنا نوشت: پونه کوهی (اورگانو) یک ادویه غذایی بسیار خوش عطر و قوی محسوب می‌شود و می‌توان از این چاشنی برای درمان سرطان پروستات استفاده کرد.

بعد از پایان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در سال‌های مختلف تصاویر جالب از آن به‌جای می‌ماند.