پنج‌شنبه 5 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.18 درصد کاهش به 2323 دلار و 10 سنت رسید.

با هدف مدیریت مصرف بهینه برق ساعت کاری ادارات استان بوشهر از 15 خرداد تا 15 شهریور تغییر می‌کند.

قیمت طلا و انواع سکه طی 24 ساعت گذشته در بازار تهران تغییر کرد.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل 1403 صفر امروز دوشنبه 14 خرداد 670 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین دنده‌ای مدل 1400 با کارکرد 90 هزار کیلومتر 580 میلیون تومان اعلام شده است.

معاون وزارت جهاد کشاورزی با عذرخواهی از تأخیر در پرداخت مطالبات گندمکاران گفت: از اوایل هفته آینده مطالبات گندمکاران پرداخت می‌شود.

قیمت دلار در دومین روز از هفته نیمه تعطیل جاری با افزایش 600 تومانی در کریدور پنجم یک کانال پیشروی کرد و در روند افزایشی قرار گرفت.

مالیات بر ارزش افزوده ذخیره می‌ماند تا بعد از تصویب قانون، صرف همسان‌سازی شود.

قیمت لاماری ایما HEV 1.5 لیتر توربو مدل 2023 نیز در بازار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان شد که کاهش 80 میلیونی داشته است.

قیمت جدید سیمان اعلام شد. این کالا در دومین روز از هفته جاری بدون نوسان قیمتی به کار خود ادامه می‌دهد.

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از حذف ارز ترجیحی شکر، خبر داد.

معاون امور تعاون وزارت کار گفت: امسال برای اولین بار در طول تاریخ تعاون در کشور، موضوع مسکن کارگری را به طور جدی در دستور کار قرار دادیم.

منتخب مجلس دوازدهم و عضو کمیسیون عمران مجلس گذشته از تعیین سقف اجاره‌بها در هر شهر و استان براساس نرخ تورم همان منطقه خبر داد.

روند قیمت در بازار طلا متاثر از دو فاکتور دلار و اونس جهانی طلاست. قیمت دلار پیوسته تحت تسلط سیاست‌گذار است و اونس جهانی طلا نیز با اخبار بازارهای جهانی روند می‌گیرد. جواد فلاحیان، کارشناس اقتصادی معتقد است که روند قیمت فاکتورهای موثر در بازار طلای داخلی صعودی است و قیمت طلا بازدهی بهتری نسبت به دلار دارد.

مرتضوی، استاندار اصفهان گفت: توزیع آب مورد نیاز کشاورزان توسط آب منطقه‌ای باید به نحوی انجام شود که رضایت حداکثری جامعه هدف و کشاورزان را به دنبال داشته باشد.

گمرک ایران در نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت خواستار رفع ابهام و تعیین تکلیف در خصوص مصوبه پیشنهادی این سازمان برای ممنوعیت واردات گوشی‌های تلفن همراه هوشمند با برند تجاری «اپل» شد.