پنج‌شنبه 5 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد در روز دوشنبه (14 خرداد ماه) از ساعت 8 تا 13 همزمان با مراسم سالگرد امام خمینی (ره) غیر فعال خواهد شد.

ماینینگ یا استخراج ارز دیجیتال، نیاز به انجام محاسبات پیچیده‌ای دارد که از طریق دستگاه‌های ماینر انجام می‌گیرد.

طبق اعلام سازمان ملی استاندارد ایران، ضمن تجدیدنظر صورت گرفته توسط این سازمان، تولیدکنندگان و فروشندگان تایر از هفتم شهریور ماه سال جاری، برای توزیع هر حلقه تایر، ملزم به ارائه برگه ضمانت‌نامه خواهند بود.

قیمت تیرآهن امروز، یک‌شنبه، 13 خرداد 1403، با نوسان گزارش می‌شود.

سخنگوی صنعت آب با اشاره به نرمال شدن بارش کشور در سال آبی جاری و پرشدگی 67 درصدی سدهای کشور در دهه اول خردادماه، گفت: با توجه به توقف بارش‌ها و کاهش رواناب رودخانه‌ها، رشد پرشدگی مخازن سدها متوقف شده است و آب در بخش‌های مختلف باید با حساسیت مصرف شود.

داوود منظور ضمن اعلام سیاست دولت در قبال مساله‌ی قیمت بنزین، گفته است امسال کسری بودجه نداریم.

در گروه گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن‌ها، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به اقلام " گوشت گوسفند" با 4.5 درصد و " گوشت گاو و گوساله" با 1.3 درصد و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به "مرغ ماشینی" با 3.8- درصد است.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین اتومات مدل 1403 صفر امروز یکشنبه 13 خرداد 980 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین اتومات مدل 1401 با کارکرد 18 هزار کیلومتر 650 میلیون تومان اعلام شده است.

تا حالا در یک مناقصه شرکت کرده‌اید؟ آیا می‌دانید برای شرکت در هر مناقصه‌ای باید یک چک به امانت نزد دستگاه برگزار کننده مناقصه به امانت بگذارید یا شرایط حضورتان در مناقصه رسمیت پیدا کند؟ حال سوال اینجاست که چکی که برای این کار صادر می‌شود، مبلغ آن چه میزان باید باشد؟

در جستجوی منابع سوخت خودرو، کره جنوبی پیشتاز ساخت نوعی موتور احتراقی است که با هیدروژن کار می‌کند.

قیمت طلا و انواع سکه در بازار افزایش یافت.

رئیس انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی گفت: بر اساس اعلام گمرک ایران، آیفون 13 دیگر ترخیص نمی‌شود و واردات تمام مدل‌های آیفون بسته شده است.

رییس اداره بهزیستی گنبدکاووس در مراسم اهدای متمرکز توزیع 270 بسته غذایی رایگان ویژه بانوان باردار و مادران دارای کودک کمتر از سه سال گفت: توزیع بسته‌های غذایی (سبد کالا) بین بانوان باردار و مادران دارای کودک کمتر از سه سال در قالب اجرای طرح ملی «همیار مادر و کودک» انجام می‌شود.

داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه به تازگی آخرین آمارهای مربوط به رشد در سال1402 را اعلام کرد. طبق گفته منظور، رشد اقتصادی سال گذشته برابر با 5.7درصد بوده است.

بررسی های به عمل آمده از بازار ارز در هفته های انتخاباتی حاکی از آن است که نرخ شاخص های ارزی در دوره های مذکور در ثبات نسبی به فعالیت خود ادامه می دهد.

قیمت دام زنده امروز 13 خرداد 1403 مشخص شد. قبمت‌ها نسبت به چند روز گذشته ثابت بوده و هیچ تغییری در بازار دام زنده مشاهده نشده است.