پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی 58 هزار و 625 تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی 100 هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا 200 هزار تومان هم بالا می‌رود.

اقتصاد 100 نوشت: ارزیابی‌ها نشان از آن دارد سایپایی‌ها در روز افزایش نرخ دلار هم شکل و شمایل کاهشی خود را حفظ کردند و با افت راهی بازار شدند.

شورای رقابت طی اطلاعیه ای با دفاع از مصوبه 584 این شورا مبنی بر اصلاح و اعلام قیمت خودروهای مونتاژی تاکید کرد قیمت‌های مصوب شورا، نسبت به قیمت‌های مورد عمل شرکت‌های خودروساز کاهش داشته است.

ایرنا نوشت: معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود.

عصر روز گذشته پنلی با عنوان «به ساحل نرسیدیم و خطر نزدیک است» در اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال برگزار شد که به موضوع بهره گیری از حوزه دیجیتال در صنعت بیمه پرداخت. در این پنل به مواردی از جمله حرکت به سمت هوش مصنوعی در صنعت بیمه، توجه شرکت های مستقر به مدل کسب و کار و.. پرداخته شد.

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت دلار امروز متاثر از سیگنال سیاسی عمان و سفر وزیر امور خارجه این کشور به ایران پیشروی نداشت. صبح روز جاری این اسکناس در کانال 49 هزار تومانی سه پله پیشروی کرد؛ اما در پایان معاملات در کف کانال مذکور بسته شد.

تتیر کوتاه نوشت: گاز پیکنی یا اجاق سفری از جمله اقلامی که همه آن آشنا هستیم و در سفرها بسیار پرکاربرد است.

سازمان حمایت با تجدید نظر در دستورالعمل نحوه رسیدگی به شکایات مصرف کنندگان خودرو، آیین نامه جدید را ابلاغ کرد.

حباب قیمت طلای خام در بازار در آستانه فرا رسیدن ماه محرم تخلیه شد.

فارس نوشت: عدم اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی موجب شده تا کمیسیون عمران مجلس برای بررسی و پیگیری موضوع وزرای اقتصاد و راه وشهرسازی را به کمیسیون دعوت کند.

اقتصادآنلاین نوشت: طبق قیمت امروز سایپا، قیمت پراید صفر (جدول زیر) نسبت به روز گذشته کاهش 10 الی 15 میلیون تومانی را به ثبت رسانده است.

«تجارت الکترونیک؛ نگاهی به دیروز، امیدی به فردا» موضوع چهارمین «نشست برخط ایران 02» دیجی‌کالا است که در سالن همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: فردا در مورد نرخ خوراک پتروشیمی تصمیم‌گیری خواهد شد، ما پیشنهاد دادیم که فرمول نرخ خوراک حداقل 3 یا 5 ساله ثابت باشد.

ایلنا نوشت: سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: حدود 308 هزار کد ملی مشکوک را شناسایی کردیم که حداقل یکی از حساب‌های آنها حساب مشکوک به فعالیت تجاری بوده‌است که مجموع واریزی به حساب این 308 هزار کد ملی 1200 هزار میلیارد تومان بوده‌است که 176 هزار نفر از این افراد پرونده مالیاتی هم نداشتند و برای اولین بار شناسایی شده‌اند.

سهامداران گروه بهمن نسبت به دخالت‌های بیرونی در تصمیم‌گیری‌های شرکت اعتراض کردند.

تور اردوغان به کشورهای خلیج فارس آغاز شد و عربستان سعودی اولین مقصد او تعیین شد که با پیشکشی به پادشاه این کشور و ولیعهد آن تیتر یک اخبار شد.