پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: امروز قیمت دلار متاثر از سیگنال‌های معامله‌گران کاهشی بازار در شب گذشته، کانال 49 هزار تومانی را بعد از یک ماه از دست داد. بازیگران ارزی معتقدند بازار خالی از سیگنال منفی است و زمزمه‌هایی از توافق موقت نیز به گوش می‌رسد.

اگر در حال خرید خودرو با ارزش فروش مجدد هستید، رنگ روشن ممکن است راه حلی باشد. بر اساس برخی اعداد و ارقام توسط iSeeCars، خودروهای دست دوم سه ساله در صورتی که زرد رنگ باشند، کمترین استهلاک را دارند.

دنیای اقتصاد نوشت: به دنبال برخی اخبار مثبت از مذاکرات که روز شنبه منتشر شد؛ روند کاهشی ابتدا در معاملات فردایی همان روز آغاز شد و روز گذشته نیز با شدت بیشتری ادامه یافت.

اقتصادآنلاین نوشت: امروز در بازار خودرو قیمت محصولات ایران خودرو نسبت به سایر شرکت ها نوسان بیشتری داشت.

تجارت نیوز نوشت: امروز 25 تیر 1402، قیمت گوشی موبایل در سطح ثابتی قرار دارد. بسیاری از مدل‌های پرطرفدار بازار، در سطوح قیمتی روز گذشته خود قرار دارند.

روزنامه تعادل نوشت: با گذشت 15 ماه از آزادسازی واردات خودروی نو هنوز واردات این خودروها به شکل کامل صورت نگرفته است؛ چراکه هنوز یک خودروی وارداتی پلاک ملی در خیابان‌ها رویت نشده است. از اصلی‌ترین علل این تاخیر می‌توان به «کمبود ارز، مشکلات سوئیفت مالی و عدم مشارکت شرکت‌های معتبر در این زمینه با ایران» اشاره کرد

تجارت‌نیوز نوشت: گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد قیمت مرغ در سطح خرده‌فروشی‌های استان تهران به 110 هزار تا 112 هزار تومان رسیده است. این در حالی است که دولت ابراهیم رئیسی با تشکیل قرارگاه تخصصی مرغ قرار بود این بازار را تحت کنترل درآورد.

«گروه بهمن یک شرکت هولدینگ تخصصی چند رشته‌ای است که نقش خود را در صنعت کشور پررنگ خواهد کرد.» بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن در مجمع سالیانه این شرکت اینطور از اهداف توسعه‌ای شرکت بهمن یاد کرد.

خراسان نوشت: افزایش افسارگسیخته قیمت مسکن در سال های اخیر که البته هم راستا با تبدیل شدن آن به یک کالای سرمایه ای صورت گرفته، وضعیت بازار مسکن را با پیچیدگی های خاصی از جمله در حوزه مشاوران املاک مواجه کرده است. هم اکنون شاهد رشد بالای تعداد مشاوران املاک هستیم به طوری که گفته می شود به ازای هر 440 ایرانی یک بنگاه مشاور املاک وجود دارد.

اقتصاد آنلاین نوشت: قیمت رانا پلاس مدل 1402 در بازار 5 میلیون تومان کاهش یافت و به 495 میلیون رسید.

تسنیم نوشت: معاون وزیر راه و شهرسازی از 2 برابر شدن مبلغ وام ودیعه مسکن بافت فرسوده در شهر تهران خبر داد و گفت: این وام به 120 میلیون تومان افزایش یافت.

پس از مدت‌ها بالاخره محصولات اروپایی دوباره پایشان به بازار ایران باز شده و کم کم باید شاهد ورود این خودروها به ایران باشیم. البته اگر سرعت واردات و طی کردن مراحل پلاک شدنشان مانند وعده‌های همیشگی مسئولان نباشد! برند اشکودا، جدیدترین مهمان اروپایی بازار ایران خواهد بود.

همشهری نوشت: رکوردشکنی‌های اخیر مصرف برق در کشور موجب شده است تا خبرهایی از تعطیلی ادارات برای جلوگیری از خاموشی‌های خانگی به گوش برسد هرچند که علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو دیروز اعلام کرد که «فعلا هیچ‌گونه درخواستی برای تعطیلی ادارات نداشته‌ایم.»

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت لیر ترکیه امروز با کاهش مواجه بود و به 1860 تومان رسید. این افت قیمت، در نتیجه سقوط قیمت دلار به کانال 48 هزار تومانی رخ داد. امروز تغییر کانال قیمت دلار در مسیر نزولی، تمامی ارزها را ارزان کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره مرحله جدید همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان توضیحاتی را ارائه کرد.

چهارمین گزارش سال دیجی‌کالا، در قالب هشت فصل برای ارائه تصویری شفاف از دنیای دیجی‌کالا به جامعه ایران منتشر شد.