پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

تیتر کوتاه نوشت: شاید جالب باشد بدانید که شتر هم در بازار به صورت روزانه کرایه داده می‌شود.

بورس تهران باز هم سقوط کرد؛ اتفاقی که وحشت‌زدگی سهامداران را در پی داشته است.

بانک صادرات ایران با پیگیری راهبردهای عملیاتی در سال 1402، سیاست‌ها و برنامه‌های خود برای اصلاح ساختارها، نقش‌آفرینی در رشد اقتصادی، ارزش‌آفرینی پایدار، رعایت دقیق مقررات پولی و بانکی و پاسخ‌گویی به نیازهای مشتریان و مردم را با جدیت دنبال می‌کند.

تسنیم نوشت: شورای رقابت قرار است فردا سه شنبه 27 تیرماه در جلسه ویژه با بررسی دستور رئیس جمهور قیمت خودروهای مونتاژی را تعیین تکلیف کند.

تسنیم نوشت: رئیس سازمان برنامه و بودجه سرپرست جدید مرکز آمار ایران را منصوب کرد.

تیتر کوتاه نوشت: این روزها صحبت درباره واردات گوشت از کنیا به شدت داغ شده است. اما گوشت در کنیا کیلویی چند است؟

ایلنا نوشت: عضو هیات مدیره اتحادیه فناوران رایانه گفت: تعداد لپ‌تاپ‌های استوک در بازار زیاد است و حتی استوک لپ‌تاپ‌های نسل جدید نیز موجود است من پیشنهاد می‌کنم خریداران پیش از خرید لپ‌تاپ استوک به نسل آن و تفاوت قیمت استوک با نو توجه کنند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: فروش املاک مازاد بانک‌ها به عنوان یکی از محوری‌ترین مباحث مورد توجه دولت، در بانک صادرات ایران نیز با مشوق‌های جدیدی برای خریداران و عملیاتی کردن الزامات قانونی دنبال می‌شود.

ادامه روند نزولی در بازار سرمایه باعث شد شاخص کل بورس کانال دو میلیون واحد را از دست بدهد.

قیمت طلا، سکه و دلار وارد فاز صعودی شد.

اقتصاد آنلاین نوشت: برای اجاره خانه در منطقه آجودانیه تهران به حداقل 200 و حداکثر یک میلیارد و 600 میلیون تومان بودجه برای پول پیش نیاز دارید.

یک اقتصاددان اعتقاد دارند که قیمت خودروهای خارجی در ایران بین 40 تا 80 درصد حباب دارد.

تسنیم نوشت: انتشار خبری در خصوص افزایش قیمت بنزین از ساعاتی پیش و با قیمت هفت هزار تومان به سوژه رسانه ها بدل شده است.

اقتصاد 100 نوشت: با وجود هشدارهای بسیار، همچنان افرادی هستند که کارت‌های بانکی خود را به دیگران اجاره می‌دهند و قربانی کلاهبرداران می‌شوند. تجارت‌نیوز برای بررسی دقیق‌تر موضوع به سراغ یکی از این شرکت‌های اجاره کارت رفت.

نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: در شورای عالی کار، ما به عنوان نمایندگان کارگری و عضو شورای عالی کار، هیچ‌گونه توضیح یا درخواستی از سوی دیوان دریافت نکردیم که بخواهیم به آن دلایلی که آن‌جا مطرح شده، پاسخ دهیم.

اعتماد آنلاین نوشت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش رقم و سقف پرداخت تسهیلات وام خبر داد.