پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه دنیای اقتصاد تازه ترین قیمت آپارتمان در نقاط مختلف تهران را منتشر کرد.

عبدالناصر همتی در روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: با مطالعه روند رشد و پیشرفت کشورهای مختلف جهان از جمله ایران می‌توان عوامل موفقیت یا شکست آنها را شناسایی کرد. به جرات می‌توان گفت داده‌های تجربی کافی برای ارزیابی و شناخت دلایل رشد اقتصادی کشورها وجود دارد و قابل تحلیل است.

تسنیم نوشت: سرپرست ستاد سوخت با تأکید براینکه بیش از 17 هزار خودرو سنگین بدون بیمه در حال ترددند، گفت: رانندگان این وسایل نقلیه اگر بیمه شخص ثالث تهیه نکنند، سهمیه سوختشان قطع می‌شود.

شاید باور نکنید، اما تسلا به تازگی اعلام کرده است که اولین پیکاپ الکتریکی سایبرتراک در گیگافکتوری تگزاس ساخته شده است.

ایرنا نوشت: در پی دستور رئیس‌جمهور برای لغو افزایش قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت، امروز (دوشنبه، 26 تیر) قیمت این دسته از خودروها در بازار تا 90 میلیون تومان فرو ریخت.

تسنیم نوشت: براساس رای دیوان عدالت ادرای، انتصاب یک مقام ارشد دولت ابطال شده است اما این در حالی است که به گفته معاون حقوقی رئیس جمهور، مصوبه دولت که مجوز ورود افراد از خارج از بدنه اجرایی را می‌داد ابطال نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بی طبا گفت: درصدد هستیم که محصولات لبنی را در تمام کشور در غرفه‌های میادین میوه و تره بار با حاشیه سود کم عرضه کنیم. اگر قیمت شیر خام تغییر نکند قیمت محصولات لبنی هم تا پایان سال افزایش نخواهد کرد.

ایسنا نوشت: تعداد وام‌های کمک ودیعه مسکن که از سال 1399 تا کنون در استان تهران پرداخت شده تقریبا یک هشتم تعداد متقاضیان بوده است؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد مستاجران برای دریافت وام اجاره با بهانه‌هایی همچون نداشتن بخشنامه، معرفی ضامن رسمی و حتی لزوم ارایه کپی سند خانه از سوی سیستم بانکی مواجه می‌شوند.

ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به آغاز مرحله دوم پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان، گفت: ظرفیت پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی 2 برابر شد.

یک شرکت آمریکایی به نام Alef Aeronautics اعلام کرد که به‌صورت رسمی مجوز پرواز اولین خودروی تمام الکتریکی را دریافت کرده و از سال 2025 شاهد پرواز وسایل نقلیه بر فراز جاده‌ها خواهیم بود.

محصولات سلامت و زیبایی، پت‌شاپ، لبنیات، گل و عطاری جدیدترین سرویس‌هایی هستند که در صفحه اول اپ اسنپ‌فود در دسترس هستند؛ جدیدترین اقدام اسنپ‌فود در راستای پوشش گسترده‌تر نیاز کاربران که شاید در طی روزهای اخیر از کانال‌های مختلف در جریان راه‌اندازی آن‌ها قرار گرفته باشید.

همزمان با سفر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد، پتروشیمی گچساران با حمایت 40 هزار میلیاردی بانک صادرات ایران به بهره‌برداری رسید.

9صبح نوشت: این روزها آگهی های فروش آپارتمان در شمال تهران تا حدی عجیب شده است که نه تنها سرمایه هنگفت بلکه داشتن یک شغل خاص و ویژه از شروط مالکیت خانه در این مناطق به حساب می‌آید.

گجت‌نیوز نوشت: فونیکس تیگو 7 پرومکس وارد ایران شد. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند Fownix Tiggo 7 Pro Max آشنا خواهیم شد.

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت خودرو امروز، 26 تیر 1402، در اکثر محصولات با کاهش همراه بود. در این بین چند مدل داخلی هم رشد یا ثبات قیمت را تجربه کردند.

پل‌ها در طول تاریخ نقش مهمی در ارتباطات، تجارت و حتی در جنگ‌ها ایفا کرده‌اند. آن‌ها به مردم امکان می‌دهند از موانع طبیعی مانند رودخانه‌ها و دره‌ها عبور کرده و همچنین تجارت و حمل و نقل را بین مناطق مختلف تسهیل می‌کنند. پل‌ها همچنین می‌توانند به عنوان ابزارهای نظامی استفاده شوند و برای عبور از رودخانه‌ها یا حمله به دشمن استفاده شوند.