پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اکوایران نوشت: برخی از فعالان سیاسی و اقتصادی می‌گفتند بعد از آمدن خان، حال نوبت وزیر عمان شده تا ترس به جان بازار ارز و سکه ایران بیندازد.

تسنیم نوشت: دادستان مرکز استان هرمزگان از ترخیص محموله 200 تنی گوشت منجمد برزیلی با دستور ویژه قضایی پس از معطلی بیش از یکساله در گمرک بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

قیمت طلا، سکه و دلار همچنان در مسیر صعودی حرکت کرد.

به همت شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری هزار و یک گشت پاسارگاد، پویش «هزار و یک ایران‌بان» باهدف حفظ و نگه داشت منابع طبیعی و صیانت از اماکن گردشگری با بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی رونمایی شد.

فرارو نوشت: اکنون قیمت مرغ در بازار نه تنها به 100 هزار تومان بلکه در برخی موارد به 110 الی 120 هزار تومان رسیده است، اما دولت همچنان می‌گوید قیمت 73 هزار تومان است. این چه نوع قیمت گذاری است که اصلا با واقعیت بازار همخوانی ندارد.

افزایش شدید دمای هوا در تابستان همواره سبب می‌شود کمبود برق ایجاد گردد.

گجت‌نیوز نوشت: تویوتا رایز، کراس اوور کمتر شناخته شده این خودروساز محبوب ژاپنی برای واردات به ایران ثبت سفارش شد. در ادامه شاهد مشخصات شاسی بلند Raize باشید.

فارس نوشت: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از زمانی که موضوع همسان‌سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان به میان آمده هر تعهدی که به موجب قانون بر دوش ما گذشته است انجام داده ایم و معتقدیم منابع متناسب سازی باید خارج از صندوق تأمین شود اما به تعهدات خود در قبال بازنشستگان عمل خواهیم کرد.

در حالی که بسیاری از مستاجران و از جمله جوانان از داشتن مسکن ناامید شده اند و فاصله درآمدی آنان با داشتن یک خانه نقلی بسیار زیاد شده است و عملاً امکان خرید خانه برای بسیاری از جوانان وجود ندارد؛ اما بهتر است در همین سطر دوم از مسئله مسکن بگذریم و به داستان عجیب و غم انگیز خودرو بپردازیم که به مانند مسکن در حال تبدیل شدن به یک تراژدی ملی و اقتصادی است.

فورد ماوریک زمانی که در سال 2022 به عنوان یک وسیله نقلیه کاملاً جدید معرفی شد، عملاً کلاس جدیدی از پیکاپ‌های شاسی بلند را آغاز کرد که نسخه کوچک و ارزان آن بود. در حالی که شایعاتی مبنی بر به‌روزرسانی و عرضه مجدد وجود داشت، فورد اعلام کرد، تولید ماوریک به عنوان یک محصول جدید برای مدل سال 2024 همچنان ادامه خواهد داد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران عنوان می‌کند: با وحود روند صعودی طلا در بازارهای جهانی، در بازار داخلی سکه و طلا همچنان در مسیر کاهش قیمت بوده است.

ایسنا نوشت: بر اساس داده‌های منتشر شده، تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد در شبکه بیت‌کوین به بالاترین حد سالانه خود رسیده است.

ایسنا به نقل از ایندیپندنت نوشت: بیشتر مردم شنیده‌اند که باید روزانه هشت لیوان آب بنوشند؛ اما میزان نیاز به آب در افراد مختلف متفاوت است.

قیمت همه محصولات ایران خودرو امروز کاهشی بود.

بوگاتی این هفته، بولاید، هایپرکار جدید خود را به جشنواره سرعت گودوود آورد تا عملکرد باورنکردنی خود را در مسیر 1.8 کیلومتری به نمایش بگذارد. این خودروی مسابقه‌ای که انتظار می‌رود در اوایل سال آینده عرضه شود، یک ماه پس از آزمایش در لمانز، اولین نمایش عمومی خود را در بریتانیا رقم زد.

روزنامه اطلاعات نوشت: اخیراً شایعه‌ای در فضای مجازی در سطح گسترده‌ای پخش شد که قرار است قیمت بنزین افزایش یابد یا سه نرخی شود. بعد معلوم شد که خبر از یک سایت قلابی بوده و چندین مقام دولتی و رسانه رسمی ناگزیر شده‌اند که به شدت آن‌را تکذیب کنند.