جمعه 31 فروردین 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نرخ عوارض قطعه یک آزادراه تهران - شمال از ابتدای تابستان افزایش یافت به طوری که برای خودروهای سواری در روزهای عادی هفته به 38 هزار تومان رسیده است.

شمارش معکوس برای وادرات خودروهای دست دوم به کشور آغاز شده است چرا که مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز این مصوبه را مورد تایید قرار داد.

جلال رشیدی‌کوچی می‌گوید: تمام خودروهای خارجی که تا سال 2017 وارد ایران شده است، الان نسبت به قیمت جهانی و مدل‌های 2021، حداقل 10 برابر قیمت است.

اقتصادآنلاین نوشت: اخیرا انتشار ویدیویی از نمایشگاه فرش و تابلوفرش سنندج پربازدید شده است. در این ویدیو یکی از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه مدعی است که کشورهایی مانند چین، افغانستان و هندوستان فرش‌های ایرانی را با برند ایرانی به ایران صادر می‌کنند!

اقتصادآنلاین نوشت: با 600 میلیون تومان در مناطق مختلف تهران از شمال تا شرق و غرب می توان خانه ای رهن کرد.

تسنیم نوشت: مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: در آیین‌نامه جدید تعرفه‌های گاز بحث پاداش مصرف و خوش مصرفی هم برای بخش خانگی و هم بخش‌های غیرخانگی از جمله صنایع و مشترکان عمده اعلام خواهد شد.

هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصوبه مجلس در مورد «واردات خودروی کارکرده» را مغایر سیاست‌های کلی ندانست.

همشهری نوشت: آنگونه که سازمان امور مالیاتی اعلام کرده، برای 123اینفلوئنسر در سال 1400بیش از2300 میلیارد تومان واریز شده است که مالیات بر این درآمد حدود 17میلیارد تومان تشخیص داده شده است.

فرماندار شهرستان صحنه گفت: امسال بر اساس برآوردها 80 هزار تن گیلاس و آلبالو از باغات شهرستان صحنه برداشت می‌شود.

ایلنا نوشت: مشکل کارگر امروز این نیست که دولت کالابرگ بدهد یا نه؛ مشکل، فاصله‌ی دستمزد و خط فقر است که سال به سال عمیق‌تر شده و امسال به بیشترین میزان رسیده؛ بنابراین اگر دولت واقعاً می‌خواهد این شکاف را پر کند، اول باید ماده 41 قانون کار اجرا و دستمزد براساس قانون ترمیم شود.

بازار رمزارزها این روزها به شدت تحت تاثیر اتفاقات مرتبط به وضع قوانین و مقررات و تلاش کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده جهت نظارت بر بازار رمزارزها و فعالان این بازار است که اقدام حقوقی علیه کوین بیس و بایننس و ورقه بهادار خواندن بخش بزرگی از رمزارزها بخش مهمی از این تلاش در هفته های گذشته بوده است.

قیمت طلا، سکه و دلار امروز در بازار تهران صعودی بود.

همشهری نوشت: به‌دنبال انتشار نامه افزایش نرخ خوراک گاز شرکت‌های پتروپالایشی و سایر صنایع بعد از 50روز، مشخص شد دلایل افت سنگین شاخص بورس در 17اردیبهشت امسال ناشی از این اطلاعات نهانی بوده است.

همشهری نوشت: به‌دنبال تغییرات قیمت انواع محصولات لبنی دوغ نیز طی یک‌ماه گذشته افزایش قیمت داشت.

بازار نوشت: بانک مرکزی درحالی از کاهش 12 درصدی نرخ تورم نقطه ای ماه گذشته خبر می دهد که مردم با مشاهده رشد قیمتها در بازار و افزایش هزینه های زندگی، انتشار چنین آمارهایی را با واقعیت ها ناهمگون و متفاوت می دانند.

برخی کاربران خبرآنلاین در واکنش به وام 960 میلیون تومانی مسکن عنوان کردند: کسی که بتونه قسط 20 میلیونی بده یعنی درآمد 45 میلیونی داره و اونی که 45 میلیون درآمد داره قطعا خونه داره؛ فرمولش خیلی ساده است.