جمعه 31 فروردین 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کشور درباره وضعیت استان های درگیر سیل، گفت: در جنوب سیستان و بلوچستان 5 شهرستان تحت تاثیر قرار گرفت به گونه ای که دو راه اصلی را دچار مشکل کرد که انشالله امیدواریم تا شب این مشکل حل شود.

سردار حق‌طلب، فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای گفت: اگر رژیم جعلی صهیونیستی بخواهد از تهدید حمله کردن به مراکز هسته‌ای کشورمان برای تحت فشار قرار دادن ایران استفاده ابزاری کند، تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور می‌باشد./ ایرنا

فعال سیاسی اصلاح‌طلب به بازگشت گشت ارشاد واکنش نشان داد.

سردار حق‌طلب، فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای گفت: تهدیدات احتمالی رژیم صهیونیستی مربوط به امروز و دیروز نیست، از سال‌های قبل رژیم جعلی صهیونیستی علاوه بر تهدید، نسبت به اقدامات خراب‌کارانه و تروریستی در حوزه صنعت هسته‌ای مبادرت ورزیده. با تلاش فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته و نیز به واسطه پراکندگی...

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل بسر می‌برند، گفت: مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ما است و به اصطلاح برای پاسخ به اقدام احتمالی آنها، دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده است.

فرمانده هوافضای سپاه گفت: در این مرحله از حمله به اسرائیل، از موشک های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن و هایپرسونیک 2 استفاده نکردیم.

کوثری گفت: از بعد نظامی چیزی برای رژیم صهیونیستی نمانده است. گنبد آهنین و تمام سیستم‌های پیشرفته‌شان کاری از پیش نبردند. کشورهای عربی منطقه و کشورهای اروپایی و آمریکا رژیم صهیونیستی را باقدرت یاری کردند.

رییس دولت سیزدهم با اشاره به اینکه دیروز برخی‌ها می‌گفتند روی موشک‌های‌تان مرگ بر اسراییل را ننویسید تا حساس نشوند، ادامه داد: اما امروز موشک‌های ما بر سر رژیم صهیونیستی فرود می‌آید. در همه عرصه‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی شعار ما این است که «ما می‌توانیم.»

محموزاده گفت: متأسفانه دولت از یک طرف حاضر به تغییر مدیران و وزرای ناکارآمد خود نیست، از سوی دیگر هم توان اداره امور کشور را ندارند و هر روز شاهد هستیم که قیمت ارز به صورت روزانه، ساعتی و حتی ثانیه‌ای افزایش پیدا می‌کند.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: روشی که مامورین در برخورد با بی حجابی پیش گرفته و در رسانه ها منتشر می شود، خلاف شرع و عقل است.

دیدیم که رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر که مرتکب منکر انتقال باغ 1000 میلیاردی بیت‌المال به خود و پسرانش شده بود، با گفتن "غفلت کردم" مشمول این فریضه و گشت ارشاد مدیران نشد.

نیروهای ارتش و سپاه به مردم سیل‌زده کمک‌رسانی کردند.

معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی امروز پنج شنبه دار فانی را وداع گفت.

تصاویر جدید از رئیسی ادعاها درباره عمل لیزیک او را رد کرد.

مشاور رئیس دولت دوازدهم نسبت به فعال شدن مجدد گشت ارشاد واکنش نشان داد.

رئیس دولت سیزدهم گفت: همانگونه که وعده صادق با همت جوانان این کشور تحقق یافت و باعث ذلت رژیم صهیونیستی و حامیانش شد، جهش تولید نیز با مشارکت شما مردم و جوانان کشور تحقق خواهد یافت.