جمعه 10 فروردین 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: ما از پیشنهادات و نقدهای مجلس جدید استقبال می‌کنیم ولی بیش از اینکه تنش‌زایی شود، مسائل باید با گفت‌وگو حل شود

مشاور حسن روحانی در واکنش به سخنان زاکانی در خصوص ساخت مساجد در پارک ها توئیتی منتشر کرد.

اسماعیل هنیه صبح روز پنجشنبه در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

22 فروردین 1402 بود که بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت اعلام کرد سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی از این وزارتخانه کنار گذاشته شد و محمد آقامیری رئیس سازمان دامپزشکی سرپرست این وزارتخانه شد.

کره جنوبی تا سال 2032 تعداد 120 فروند جنگنده KAI KF-21 Boromae خریداری می کند.

نماینده مرودشت در مجلس گفت: به نظرم می‌آید گزینه‌هایی غیر از آقای قالیباف بتوانند ریاست مجلس را دست بگیرند.

در این مطلب به بررسی مشخصات و قابلیت‌های مینی پهپاد بیرقدار خواهیم پرداخت.

9 فروردین روس‌ها توپ‌های مستقر در قلعه‌کوب شرنبل را به خارج شهر بردند و مستقر کردند. آنان توپ‌های مسلسل را بر پشت بام مدرسه ملا محمدباقر (باقریه)، دکان حاج محمدجعفر، کوچه شیخ محمدجعفر بجنوردی، پشت منزل قاسم‌بک تاجرباشی روس، پشت بام سرای بانک واقع در میان بازار بزرگ، باغ‌خونی و دروازه پایین خیابان نصب کردند و به دستور فرمانده نظامی روس در هر ثانیه صد گلوله توپ و تفنگ به مدت چند ساعت...

اصلاح‌طلبان میانه‌رو سعی کردند که همچنان مسیر سیاست‌ورزی را از طریق مشارکت رسمی دنبال کنند. آنها در تهران از لیست «صدای ملت» علی مطهری حمایت کردند و در شهرستان‌ها نیز از نفراتی به طور جداگانه.

خط و ربط جریانهای اجتماعی امروز که شعار زندگی بهتر، رفاه و معیشت را سر می‌دهند، همان جریانی است که امام حسین (ع) به جنگ با آنان رفت.

اول آذرماه 1402 نمونه نهایی جت آموزشی یاسین توانست اولین پرواز موفق خود را انجام دهد و بر آسمان ایران اسلامی بال‌گشایی کند.

ماجد علم الهدی گفت: هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطراتش نوشت: جلسه سران کشورهای عرب در امان، امروز تمام شد. در قطعنامه پایانی، در مورد فلسطین مواضع خوبی آمده؛ گرچه در مورد جزایر سه‌گانه، به ناحق از امارات حمایت کرده‌اند.

محسن قمی گفت: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری باید از نظر عدالت، اجتهاد و تقوا در سطحی باشند که استقلال رای داشته باشند و رای آن‌ها نباید قابل تهدید یا تطمیع باشد. آن‌ها همچنین باید شجاعت در عمل و شجاعت در فهم داشته باشند.

پهپاد «کمان 19» برای نخستین بار با پرواز در رزمایش پهپادی 1402 به چرخه عملیاتی ارتش وارد و عملیات اخلال هواپایه و اقدامات جنگ الکترونیک در حوزه پهپادی را با موفقیت اجرا کرد.

عضو دفتر رهبر انقلاب گفت: یکی از مسائل مهم این است که قوانین مجلس بایستی که امکان عملیاتی شدن و تحقق پیدا کردن داشته باشد. اگر مجالس قوانینی را وضع کنند که این قوانین ممکن است خوب باشد اما به هر دلیلی امکان تحقق نداشته باشند، یعنی ما نتوانیم این قانون را به درستی اجرا کنیم و زمینه های مختلفی که برای اجرای قانون است فراهم نباشد، این قانون به درد نمی‌خورد.