جمعه 7 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وقتی دولت در یک روز مشخصی تعطیل می‌شود، بخش خصوصی هم خودش را وفق می‌دهد و تعطیلی اعمال خواهد شد.

علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسؤول در امور امنیتی حضور یافت.

اسحاق جهانگیری گفت: الان متاسفانه امارات هم در حال جلو افتادن از ما است. متاسفانه کشورهای دیگر هم جلو می‌افتند. حتی در زمینه علم که رهبری شخصاً توسعه علم و تکنولوژی را دنبال می‌کردند ما در حال عقب افتادن هستیم.

عضو جبهه پایداری گفت: کارشناسان به ما گفتند که ما نصف روز زمان لازم داریم که چند آبشار غنی سازی را سری کنیم و غنای اورانیوم تولیدی را از 60 به 90 درصد برسانیم. این چیز خاص و سری نیست و آژانس هم مطلع است.

سعید حجاریان تئوریسین و فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی نوشت: به حفظ «امید» و نگه داشتن شعله شمع باور دارم ولی تؤامان «نقد» را شرط لازم هر گشایش و سخن ایجابی می‌دانم.

خوش چهره به روزنامه جوان گفته است: تبیین درستی از شعارهای سال و فرمایشات رهبری نمی‌شود، مثلاً من در جمع برخی روحانیون برجسته سخنرانی داشتم. در آن جمع سؤال این بود که مگر ما کشور کمونیستی که در آن اقتصاد زیربناست، هستیم که این همه بر مسئله اقتصادی تأکید می‌شود؟!

محمود احمدی نژاد به عنوان رئیس دولت ایران که به ونزوئلا سفر کرده بود، برای دلداری‌دادن به مادر داغدیده چاوز، او را به آغوش گرفت. انتشار تصاویر آن دلداری با جنجالی خبری در ایران همراه شد، ولی رسانه‌های نزدیک به دولت سریعا با فتوشاپ‌خواندن آن تصاویر، ماجرا را از اساس کذب توصیف کردند.

آمار بیشترین هزینه‌های نظامی در سال 2023 را مشاهده کنید. به ترتیب آمریکا (916 میلیون دلار)؛ چین (296 میلیون دلار) و روسیه (109 میلیون دلار) در صدر جدول قرار دارند./ تسنیم

معاون شهردار تهران امروز در صحن علنی تهران اعلام کرد که دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد. افتخار دوره‌های قبل مدیریت شهری این بود که فلان کنسرت را با فلان تعداد شرکت‌کننده برگزار کردیم. منبع: چندثانیه

دولت در لایحه خود که بر تعطیلی دو روز در هفته تاکید شده، خواستار این شده است که دستش در انتخاب روزهای تعطیل باز باشد.

عباس زاده مشکینی، نماینده فعلی مجلس که در دوران حضور احمدی نژاد در استانداری اردبیل یکی از مدیرکل ها بوده است، روایتی از پرونده سوآپ نفتی و البته رابطه بین احمدی نژاد و محصولی دارد.

فهرست جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی با شعار «انقلاب، کارآمدی و مردمی» منتشر شد.

دستور بازنگری در قانون اساسی توسط حضرت امام خمینی صادر شد؛ اما رحلت جانگذار ایشان در نیمه سومین ماه بهار 1368 موجب شد حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای امضای نهایی را پای متمم قانون اساسی جمهوری اسلامی بزنند.

واکنشها به توییت مهدی فضائلی در باره نظر رهبرانقلاب نسبت به برخورد با بی حجابی ادامه دارد.

پنجمین رئیس‌جمهور کشورمان 55 روز بعد از برگزاری باشکوه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ششم مرداد 1368 انتخاب شد و آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی با رای 94.5 درصد شرکت‌کنندگان در این انتخابات، صندلی ریاست سومین دوره مجلس شورای اسلامی را ترک کرد و به دفتر نخست‌وزیری رفت.

عصر ایران در گزارشی با انتقاد از منصوب کردن وزیر سابق آموزش و پرورش به استانداری مازندران نوشته است؛ وزیری که به دلیل ضعف و ناکارآمدی از سمت خود برکنار شده یا کنار گذاشته شده نباید در سمت مهم دیگری منصوب شود و پاداش بگیرد. چنین فردی را از دایره مدیریت های مهم کنار می گذارند تا جلوی تکرار اشتباه گرفته شود.