شنبه 1 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

ویدیوی جالبی که امروز در رسانه‌های نزدیک به اسرائیل پربازدید شده را ببینید. خبرنگاری در نیویورک از امیرعبداللهیان می‌پرسد «درباره "حمله" شب گذشته نظری ندارید؟» که یکی از همراهان وزیر امور خارجه در جواب، به کنایه می‌گوید «چه حمله‌ای؟»/ بیسیمچی

رسول جعفریان به بازگشت دوباره گشت ارشادها به خیابان واکنش نشان داد و نوشت: اجازه ندهید یک دایره محدود که نتیجه خالص سازی هاست، در این باره تصمیم بگیرد.

صبح امروز جمعه مراسم تشییع پیکر پرویز داوودی در بهشت زهرا (س) برگزار شد

محمد مهاجری نوشت: ظاهرا مسئولان (و در راس آنها شخص وزیرمحترم کشور) گمان کرده‌اند اگر اسم "گشت ارشاد" را به "طرح‌نور" تبدیل کنند قضیه تغییر ماهیت می دهد. این فقط نوعی خودفریبی است و افکارعمومی به دستور یا خواسته مسئولان، از طرح‌نور همان را می فهمد که از گشت‌ارشاد.

سردار شریف اعلام کرد که فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی دستور دادند.

آیت الله طباطبائی نژاد با اشاره به انهدام امروز ریزپرنده‌های دشمن توسط پدافند هوایی گفت: دشمن نتوانست غلطی انجام دهد و پروازها نیز در کمال آرامش از صبح امروز در حال انجام است.

امام جمعه اردبیل گفت: عملیات وعده صادق نه تنها غرور مقدس ایرانی‌ها بلکه غرور مقدس یک و نیم میلیارد مسلمان را احیا کرد و بارقه امید در دل تمام مسلمان‌ها روشن شد.

کانال منتسب به عبدالناصر همتی با انتشار ویدیویی نوشت: مردم همچنان در انتظار چنین دولت کارآمدی هستند. صادق در قول ها و اهل اقدام و عمل در مورد تورم، بورس، دلار، معیشت، سفره مردم...! خصوصاً، در مورد وعده برقراری گشت ارشاد مدیران، که قرار بود جایگزین گشت ارشاد کنند، ولی به نسخه ارتقاء یافته آن تبدیل شد که البته نوری هم در آن دیده نمی شود.

سرتیپ میهن دوست توضیحاتی درباره شلیک پدافند هوایی به اشیاء مشکوک در اسفهان ارائه داد.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره احتمال پاسخ ایران به اسرائیل گفت: «این اتفاق مسئله‌ای نبود که بخواهیم پاسخ بدهیم و لطمه‌ای به ما وارد نکرد و این مسئله به دلیل آمادگی نیروهای ماست.»

تصاویری از رئیس دولت اصلاحات و سیدحسن خمینی را مشاهده می کنید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اتفاق صبح امروز در اصفهان گفت: بحث ریز پرنده‌ها همیشه در آسمان ما وجود داشته است.

امام جمعه گرگان به حادثه صبح امروز در اصفهان و شنیده شدن صدای انفجار واکنش نشان داد.

تصاویری از حضور فرمانده کل ارتش در مراسم ختم همسر محسن مهرعلیزاده مشاهده می کنید.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه طرح نور، تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت کسانی است که بی حجابی دارند، بیان کرد: در یک محاسبه‌ای که اخیراً انجام شده معلوم است که درصد افراد بی حجابی که اصرار بر تخطی از قانون دارند، بخش بسیار محدود و اندکی از جمعیت افراد بی حجاب است.

امام جمعه موقت تهران درباره عملیات وعده صادق، گفت: عملیات غرورآفرین و شگفتی‌ساز وعده صادق عملیاتی تنبیهی بود که یک پاسخ موازن و یک واکنش حداقلی بود. این عملیات یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود. دو سیلی مبهوت کننده در یک زمان نسبتاً نزدیک انجام شد.