جمعه 31 فروردین 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

نیروهای ارتش و سپاه به مردم سیل‌زده کمک‌رسانی کردند.

معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی امروز پنج شنبه دار فانی را وداع گفت.

تصاویر جدید از رئیسی ادعاها درباره عمل لیزیک او را رد کرد.

مشاور رئیس دولت دوازدهم نسبت به فعال شدن مجدد گشت ارشاد واکنش نشان داد.

رئیس دولت سیزدهم گفت: همانگونه که وعده صادق با همت جوانان این کشور تحقق یافت و باعث ذلت رژیم صهیونیستی و حامیانش شد، جهش تولید نیز با مشارکت شما مردم و جوانان کشور تحقق خواهد یافت.

ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، در جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی استان سمنان گفت: وقتی بانک یک واحد تولیدی را تملک می‌کند، به دلیل اشتغال در زمینه پولی و مالی به تولید و صنعت توجه نمی‌کند. وزارت صمت، ستاد واحدهای تولیدی و صنعتی و بانک مرکزی با تشکیل کارگروهی مشترک، فعال شدن واحدهای تولیدی احیاشده در تملک بانک‌ها را پیگیری کنند. به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب بانک‌ها حق...

معاون پارلمانی دولت گفت: در لایحه جدید، بی حجابی به عنوان تخلف از قانون مد نظر قرار گرفته است.

سخنگوی دولت دوازدهم به فعال شدن مجدد گشت ارشاد واکنش نشان داد.

فهرست جنایات اسرائیل علیه کشورمان در 45 سال گذشته منتشر شد.

برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام بر وجود پاره‌ای اشکالات دیگر مثل فقدان ظرفیت‌های تخصصی و نیروی کارشناسی لازم در صندوق توسعه ملی تاکید کردند و آن را به مصلحت ندانستند.

محمدمهدی زاهدی، نماینده کرمان در مجلس گفت: چرا مدیر شرکت مس بعد از مبارزه با فساد مبارزه باید برکنار شود؟ حکم بازداشت کسانی که زیر مجموعه شرکت مس فساد کرده‌اند صادر شده بود و حالا نتیجه مبارزه مفاسد، برکناری است؟ منبع: صداوسیما

عنوان حمله ایران به تاسیاست نظامی اسرائیل، تنبیه، دفاع از حیثیت ملی ایران، بازدارندگی و تمام بود. استحاله از این وضعیت به یک وضعیت جنگی و حماسی سم مهلک سیاست ایران در این مقطع است.

امیر سرتیپ دوم مروت آزادبخت فرمانده «تیپ 55 هوابرد» در دوران دفاع مقدس می‌گوید: این که می‌گویند ارتش غافگیر شد، کاملا نادرست است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب فرمودند: مقایسه‌ی ارتشِ امروز، ارتش جمهوری اسلامی، با ارتش دوران پهلوی، یکی از معرفه‌های حقیقت و هویت انقلاب ما است. شما این ارتش را با آن ارتش مقایسه کنید؛ معیارهای مقایسه کاملاً موجود است، پیش چشم همه است و چیز پنهانی هم وجود ندارد؛ این مقایسه نشان میدهد که انقلاب چه‌کاره است، انقلاب چه‌کار میتواند بکند، انقلاب چه اکسیر عظیمی است که میتواند هویتها...

غلامرضا تاجگردون، منتخب مجلس دوازدهم تاکید دارد لایحه عفاف و حجاب نه تنها اولویت اول کشور نیست بلکه اولویت تا پنجم مملکت هم نیست.

رژیم صهیونیستی هنوز باورش نشده است که همه چیز تمام شده و مقاومت پیروز است.