جمعه 10 فروردین 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: تامین امنیت کشتیرانی را با قدرت بیشتر دنبال می‌کنیم و الحاق شناورهای لازم در دستور کار است.

معاون هماهنگ کننده‌ی سپاه پاسداران گفت: رژیم آمریکا هزینه زیادی برای کادرسازی و تربیت یک نسل امریکوفیل در عراق پرداخت و نتایج قابل توجهی هم بدست آورد اما با خط مشی و راهبردی که در قبال فلسطین در پیش گرفت آن سرمایه‌گذاری دود شد. روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در خیابان‌های بغداد و منامه آویزان کنند چندان دیر نیست و آمریکایی‌ها باید خودشان را برای مواجهه با این وضعیت...

فعال رسانه ای اصولگرا در یادداشتی نوشت: معاون آقای رئیسی از این نکته مطمئن باشد که با این تیم اقتصادی، سال 1407 که سهل است، سال 1470 هم تورم تک رقمی نمی‌شود.

فعال سیاسی اصولگرا نوشت: احتمالا از عادی شدن روزه خواری در کشور اطلاع دارید و می دانید هیچ یک از روزه خواران برای فرمایشات شما تره هم خورد نمی کند چون این ممنوعیت ها از حداقل ضمانت اجرا هم برخوردار نیست.

سال 1402 اتفاقات مهمی در عرصه رزم دریایی نیروهای مسلح رخ داد. مهمترین آنها اجرای ماموریت ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش و تجهیز نیروی دریایی سپاه به شناورهای جدید و اقیانوس پیما بود.

بنا به سنت هر ساله در شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن (ع) شاعران و استادان ادبیات فارسی با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد تا در محضر ایشان شعرخوانی کنند.

رئیس دولت دوازدهم گفت: سال 97 وقتی به نیویورک رفتم، چهار ماه از خروج آمریکا از برجام گذشته بود. ترامپ در روز اول حضور من در نیویورک 8 بار پیغام داد که با هم ملاقات و مذاکره کنیم. من پیغام دادم شما صبح علیه ایران در مجمع عمومی سخنرانی کردید، از برجام خارج شدید، چرا باید شما را ببینم؟

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با توجه به اینکه مردم دارای ابتکار و خلاقیت زیادی هستند، گفت: هر جایی که مردم حضور پیدا کنند، مشکلات به‌سرعت حل می‌شود.

نامه تبریک سال نو پروانه فروهر به دکتر مصدق و جواب دکتر مصدق به او را را بخوانید.

هوانیروز ارتش 14 بهمن 1402 به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از جدیدترین دستاوردهای خود با حضور فرماندهان ارشد ارتش رونمایی کرد.

پهپادهای انتحاری آرش از جمله سامانه‌های پهپادی ارتقا یافته در حوزه مقابله با اهداف پدافندی، استحکامات، تأسیسات و مراکز کنترل فرماندهی دشمن محسوب شده که در 2 نوع با قابلیت‌های ویژه توسط سازمان صنایع دفاعی وزارت دفاع ساخته شده است.

یک مرزبان در مرزهای شرقی به شهادت رسید.

قائم مقام سازمان تبلیغات گفت: استفاده از روش‌های قهری در برخورد با بدحجابی باعث شده تا برخی از افراد نسبت به حجاب و حکومت جمهوری اسلامی ایران دیدگاه منفی پیدا کنند

ششم فروردین، سی و هشتمین سالروز به کار بردن جنگ‌افزارها، بمب‌ها و سلاح‌های شیمیایی توسط صدام رییس رژیم بعث عراق به خصوص از پس از صدور بیانیه شورای امنیت در سال 1365 است.

رئیس دولت سیزدهم گفت: مدیران ستادی نباید مدیریت‌های استانی را منتظر پاسخ بگذارند. همین مسئله درباره سفرای ایران در سایر کشورها هم صادق است. مدیران دولت در سراسر کشور نباید بعد از صدور دستور از پیگیری انجام دستور صرف‌نظر کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با بخور و نمیر زندگی می کنند و ما این مسایل را نمی بینیم و به شعارهایی هم که در خصوص عدالت سر دادیم عمل نکردیم. قرار بود تورم ابتدا نصف و بعد هم تک رقمی شود اما نه تنها نصف نشد بلکه به طور وحشتناکی چندصد برابر شد.