جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.

کاظم صدیقی که این روزها نامش با پرونده زمین خواری در حوزه علمیه ازگل درحال تکرار شدن است، در نماز جمعه روز گذشته تهران حضور داشت.

وزیر دفاع و پشتیبانی ایران به همتای روسی خود گفت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

عباس موزون کارگردان و پژوهشگر ایرانی، در آنتن زنده شبکه افق در برنامه به افق فلسطین گفت: می‌توانیم عرض اسرائیل را تک چرخ بزنیم!/ فرارو

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب و بسیاری از صاحب نظران در کشور همواره از تمام زنان با حجاب و بد حجاب جامعه دفاع کردند تا به نظام بدبین نشوند. بنده احساسم این است که شیوه‌های ترویج امر ونهی و ترویج عفاف و حجاب نباید به گونه‌ای باشد که عده‌ای را نسبت به اصل نظام یا کشور بدبین کند.

محمود علیخانی امام جمعه رامسر گفت: از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و برقراری و اجرای قانون در بخش عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم./ viral vids

امام جمعه قم گفت: از نیروی انتظامی کشور و همه کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند و برای حفظ ارزش‌ها به میدان آمدند و از پای ننشستند تشکر می‌کنیم؛ حجاب یک اصل قانونی است، امروز دشمن می‌خواهد برای ما چالش ایجاد کند؛ لذا سخنان مقام معظم رهبری حجت را برای ما تمام کرد و ما حمایت خود را از نیروی انتظامی و همه دستگاه‌ها اعلام می‌کنیم.

رئیس دفتر دولت اصلاحات به تجمع طیفی از روحانیون در قم آنهم با لباس نظامی واکنش نشان داد.

در حاشیه‌ای دیدار چند روز گذشته کارگران با رهبر انقلاب، یک کارگر برای گرفتن انگشتر رهبر انقلاب دست به اقدامی جالب زد که مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت. در این میان عباس علی آبادی، وزیر صمت هم گفت که درد کارگران را حس کرده و در 13 سالگی کارگری کرده است./ صداوسیما

مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی پیامی صادر کرد.

امام جمعه اردبیل گفت: جامعه باید عملاً قدردان باشد با یک تقدیرنامه و کیک و آبمیوه نمی‌توان حق معلم را اداء کرد بلکه با مادیات کلان هم نمی‌توان حق معلم را اداء کرد در حال حاضر بهترین عنایت به معلمان حل مشکلات آنهاست در این باب عنایت به معلمین بازنشسته باید کمتر از شاغلین نباشد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: اقلیت کم تعداد، اما چشم پرکن کسانی که کشف حجاب کردند اغلب بدون آگاهی از پشت پرده‌ها و در اثر هیجانات جوانی و فضای مجازی تاثیرگذار در این حوزه بدون اینکه ازنقشه دشمنان مطلع باشند و یا عنادی در این زمینه داشته باشند و ضدیتی با اسلام داشته باشند اقدام کردند و اکثریت قریب به‌اتفاق با تذکر پلیس تمکین می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

جمیله علم الهدی با اشاره به اخباری که رسانه‌های غربی درباره برخورد بد با زنان ایرانی منتشر می‌کنند، گفت: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را خودشان ببینند.

معاون امور مجلس رییس دولت سیزدهم گفت: هم‌اکنون در تهران و بسیاری مناطق کشور مدرسه‌ها، دانشگاه و برخی دستگاه‌های اجرایی پنجشنبه‌ها تعطیل است، اما برخی افراد به دلیل روابط تجاری و تعاملات، تعطیلی شنبه را مطرح می‌کنند و باید منتظر تصمیم مجلس شورای اسلامی باشیم.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه می‌گوید: جریان رائفی‌پور نشان داد که مجلس از بیرون هدایت می‌شود و این آفت بزرگی بر دامن مجلس دوازدهم است.