شنبه 1 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

بمب افکن B-52، که به طور رسمی به عنوان بوئینگ «B-52 Stratofortress» شناخته می‌شود، اخیرا توسط برخی از تماشاگران خوش‌شانس دیده شده‌است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت روز ارتش، گفت: شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک در عملیات «وعده صادق» به سمت مواضع رژیم صهیونیستی در چارچوب یک اقدام دفاعی و مشروع، بار دیگر نمایش قدرت وحدت و همدلی نیروهای مسلح بود.

رژه نیروهای مسلح به مناسب روز ارتش صبح امروز با حضور ابراهیم رئیسی برگزار شد. در همین راستا، تصویری از خالکوبی جالب روی گردن یک سرباز در حاشیه این مراسم سوژه رسانه‌ها شد./ ایرنا

ناخدا یکم هوشنگ صمدی می گوید: من 800 تا 900 نفر تکاور داشتم که همگی افسر و درجه دار بودند، ما سرباز نداشتیم. نیروهای مردمی از اقشار مختلف هم شاید 400 نفر با ما همراه بودند. ما توانستیم با این تعداد نیرو در مقابل دو لشکر زرهی و مکانیزه ارتش عراق با چند گردان گارد ریاست جمهوری و چند گردان جیش الشعبی مثل بسیج ما، مقاومت کنیم

سردار حاجی‌زاده درباره واکنش اسرائیل به حمله سپاه گفت: 100% درصد می‌زنیم، نگران نباشید.

نماینده ادوار مجلس گفت: طی 4 سال نمایندگی مردم در دوره دهم مجلس شورای اسلامی هرگز نشنیدم دفتر رهبری در خصوص افراد و انتخاب رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه نظری داشته باشند. حتی در حد شایعه در راهروهای مجلس هم این مطلب مطرح نشد.

نماینده اسرائیل در سازمان ملل متحد هم در جلسه فوق العاده یکشنبه شورای امنیت به هنگام سخنرانی درباره حمله ایران، با آی پد فیلمی از پرواز موشک های ایرانی در آسمان شهر قدس را پخش کرد به عنوان سندی برای محکومیت ایران؛ غافل از اینکه در کشورهای اسلامی، این فیلم را سند افتخار می دانند.

سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه بعد از عملیات وعده صادق در رژه نیروهای مسلح در روز ارتش حضور یافت./ ایسنا

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی از حمایت های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه رئیس جمهور در پی پیروزی افتخار آمیز در عملیات "وعده صادق" را تقدیم کرد.

پهپاد آرش2 قابلیت‌های منحصر به فردی داشته و امکان بازیابی چندباره تا برخورد به هدف را دارد، این پهپاد را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفته شده است./ صداوسیما

حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: جا دارد که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را «حزب‌الله» بنامیم. هر چه می‌توانید، در این خطِ حزب‌اللهی جلو بروید.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم و بهترین مدل برای اداره و حل مسائل کشور هستند.

مشخص نیست که احمدی نژاد حسب عادت و و بی‌توجه به نکته ایدیولوژیک اصول‌گرایی از لفظ «کشور» استفاده کرده یا به عمد خواسته لحن او سرد و غیر رسمی و از موضع اپوزسیون باشد.

عکسی از رهبر انقلاب در دوران جوانی منتشر شده است.

دریادار ایرانی گفت: با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که چگونه قدرت واقعی با قدرت پوشالی در صحنه عمل می‌کند.

عملیات افتخارآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اشغالگر قدس درس ها و پیامدهای گوناگونی را برای جهان امروز به یادگار خواهد گذاشت که بخش مهمی از آن در روزهای گذشته مورد توجه و اشاره تحلیل گران و سیاستمداران ایران و دیگر کشورها قرار گرفته است.