چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: من پیش‌بینی می‌کردم که اسرائیل اقدامی خواهد داشت، اما اقدامی که برای دنیا نمایشی در برابر از بین رفتن اعتبار تاریخی خود داده باشند.

سخنگوی دولت روحانی، در کانال تلگرامی خود نوشت: واقعا من درک نمی‌کنم چگونه است که تا مردم ایران به رغم روایت سازیهای مختلف در مقابله با رژیم اسرائیل، حس خوب و غرورآمیزی پیدا می‌کنند ناگهان جریانی جامعه را به تقابل می‌کشاند.

روند پیشرفت قدرت پهپادی ایران، از بازسازی پهپاد جاسوسی اسرائیل تا بومی‌سازی جزئیات پهپادهای شاهد وطنی را ببینید. منابع مالی سپاه برای طراحی و تولید این پهپادها از کجا تامین شد؟/ ایرنا

یکی از اسرای جنگ تحمیلی تعریف می‌کند: در اردوگاه که بودیم زمستان رسید، اما سرمای آب حمام استخوان‌سوز بود. ما هم وسیله‌ای اختراع کردیم که با آن به هر نفر یک کاسه آب جوش می‌رسید.

وزیر کشور گفت: فراجا به همه مأموران خود تأکید نموده است تفکیک غفلت و اهمال شهروندان در اجرای قانون حجاب با تدبیر برای هنجارشکنی و ساختارشکنی با دقت کامل صورت پذیرد و سیاست‌های پیشگیرانه در این موضوع چندلایه، منعطف، جامع و دوراندیشانه است.

روز 30 فروردین، پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، دارفانی را وداع گفت.

محمدصادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا، در گفتگویی با دیدار نیوز درباره حضور گشت ارشاد در تهران مدعی شد که در تهران 12 میلیونی، بیشترین تعداد ماشین گشت ارشاد 18 تا بوده است. این فیلم در پی حضور دوباره گشت‌ارشادها در خیابان در فضای مجازی وایرال شده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره به حادثه بامداد جمعه در آسمان اصفهان و تبریز گفت: اگرچه اقدام اخیر صهیونیست‌ها در حدی نیست که ایران پاسخ فوری و گسترده‌ای دهد، اما صهیونیست‌ها باید بدانند که هیچ اقدام خصمانه آنها بی‌پاسخ نخواهد ماند.

مراسم ختم پرویز داوودی با غیبت محمود احمدی نژاد و حضور چهره‌های شاخص سیاسی برگزاری شد.

پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب پیام آیت‌الله خامنه‌ای به کنگره بزرگداشت مصلح‌الدین سعدی شیرازی را به مناسبت اول اردیبهشت روز بزرگداشت سعدی بازخوانی کرد.

نماینده تبریز درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کنند.

رئیسی تاکید کرد: برخورد با عناصر توزیع محدود و خُرد لازم است، اما اساس اقدامات بر برخورد با شبکه‌های اصلی توزیع باشد.

عضو هیات عالی شورای وحدت اصولگرایان از ارائه فهرست توسط شورای متبوعش در تهران و سایر حوزه‌های انتخابیه در مرحله دوم انتخابات مجلس خبر داد و در عین حال گفت: نامزدها برای مشارکت حداکثری برنامه ارائه دهند.

تحلیلگران بی‌بی‌سی از قدرت پنهان ایران حیرت زده شدند. خیلی عجیب است که ایران توانسته به اسرائیل اتمی شجاعانه حمله کند! حمله اسرائیل در برابر بزرگی حمله ایران اصلا قابل مقایسه نیست و هیچ ارزش نظامی ندارد! پیروز این منازعه ایران است و اسرائیل شکست خورد!/ پارسین

تصویری از محمد حسن ابوترابی فر و کاظم صدیقی در مراسم ختم معاون اول محمود احمدی نژاد منتشر شد./ فارس