دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت سیزدهم گفت: همکاری با آفریقا مورد تاکید امام خمینی و همچنین مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است. غربی‌ها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم.

تصاویری از فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد.

کسانی که در مرحله اول انتخابات رای نداده باشند، در مرحله دوم می‌توانند رای دهند. کسانی که در مرحله اول رای داده‌اند فقط در همان حوزه انتخابیه می‌توانند رای دهند.

جمعی از روحانیون در تجمع در حرم حضرت معصومه با لباس ها جنگی اعتراض خود با به بی حجابی نشان دادند و از طرح نور حمایت کردند. منبع: مهر

برای سال 1403، موسسه نشر آثار امام خمینی (ره) 160 میلیارد تومان بودجه خواهد داشت. حوزه‌های علمیه 7 هزار میلیارد تومان برآورد هزینه شده‌اند. منبع: آخرین خبر

عکسی از مهدی فضائلی، عضو دفتر رهبر انقلاب در مراسم سالگرد شهید سردار حجازی منتشر شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند.

معاون پارلمانی رئیس دولت سیزدهم گفت: نمایندگان تهران گرفتاری‌های نمایندگان شهرستان را ندارند و می‌توانند در مسائل کلان کشور و ملی نقش آفرین باشند و وقت بیشتری برای تهیه طرح ها و لوایح بگذارند. آنها می‌توانند در ترکیب هیات رئیسه مجلس و روسای کمیسیون ها تاثیر زیادی داشته باشند.

یک منتخب مجلس دوازدهم که نزدیک به طیف رائفی پور و شریان است مدعی دادن وعده هایی به نمایندگان در عوض رأی دادن به قالیباف شده است.

مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

«گرانی» و «تورم» زندگی و معیشت مردم را با تنگنا شدید روبرو ساخته و گلایه ها از مسئولان خاصه نمایندگانشان روز به روز بیشتر می شود، شاید همین گلایه هاست که پارلمان نشینان را طی هفته های اخیر وادار به نقد سیاست های اقتصادی دولت و حساب کشی از دولتمردان کرده است.

معصومه حائری درباره ازدواجش با مصطفی خمینی گفته است: در واقع من نمی‌خواستم ازدواج کنم و قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما طبق رویه و روال خانواده‌های سنتی، پدرم نظرش این بود که من ازدواج کنم و من هم قبول کردم و مرحوم حاج آقا مصطفی هم چون به پدرم علاقه داشت، از من خواستگاری کرد و پدرم نیز به جهت اعتمادی که به امام و حاج آقا مصطفی داشت جواب مثبت داد.

تصاویری متفاوت از سومین سالگرد شهادت سردار «سید محمد حجازی»، به ثبت رسیده است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول 45 سال گذشته تکرار شده و نتیجه‌ای هم نداشته است.

سردار چهارباغی خاطره ای از سردار سلیمانی نقل کرده و گفته است: بارها دیدم حاج قاسم شخصا برای شناسایی عملیات به عمق دشمن می‌رفت.

محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری با اشاره به سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان گفت: این سفر در شرایط خاصی بعد از ضربه تاریخی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی انجام شد که استقبال گسترده دانشگاهیان و جامعه پاکستان را در پی داشت آمریکا نسبت به این سفر موضع گرفت و اساسا از تحرکات جمهوری اسلامی در موضوعات منطقه ای و بین‌المللی نگران است. جالب اینکه سپاه صحابه از گروه‌های تروریستی...