دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

موساشی یکی از سه کشتی جنگی کلاس یاماتو بود که در اواخر دهه 1930 برای نیروی دریایی امپراتوری ژاپن ساخته شد.

علی مطهری در خصوص رد صلاحیت ها به روزنامه سازندگی گفت: اگر ملاک ردصلاحیت فساد مهم اقتصادی یا فساد مهم اخلاقی یا فساد مهم سیاسی مثل جاسوسی باشد، این ردصلاحیت‌ها می‌تواند قابل قبول باشد ولی وقتی ردصلاحیت‌ها به اظهارنظرها و موضع‌گیری‌ها مرتبط باشد، دیگر قابل قبول نیست.

ایسنا نوشت: احمد وحیدی، وزیر کشور تاکید کرد تعقیب تروریست‌هایی که به پایگاه انتظامی راسک حمله کردند به صورت جدی در حال انجام است.

براساس اطلاعیه ای که دفتر آیت الله مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری به خبرگزاری خبرآنلاین ارسال کرده اند، ایشان کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان شده اند.

مشاور سیاسی رهبری به اقدام انصارالله یمن در محدودسازی رفت و آمد شناورها به سرزمین‌های اشغالی، واکنش نشان داد.

فعال اصولگرا نوشت: آیا شایعه ردصلاحیت آقای علی‌نیکزاد نایب‌رئیس‌مجلس برای شرکت در انتخابات اردبیل درست است؟

تسنیم نوشت: رئیس‌جمهور به وزیر نفت دستور داد به نحو مقتضی نسبت به «رفع فوری» اختلال پیش آمده در پمپ بنزین ها اقدام کند.

تسنیم نوشت: سازمان پدافند غیرعامل کشور در خصوص بروز اختلال در سامانه سوخت اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

مهر نوشت: سخنگوی شورای نگهبان درباره وعده‌های انتخاباتی با استناد به ماده 82 قانون انتخابات گفت: طبق تبصره 2 این ماده از قانون، دادن وعده‌های خارج از اختیارات قانونی نمایندگی توسط نامزدها جرم است.

ایلنا نوشت: نماینده تبریز در مجلس گفت: بارها گفته‌ام در دولت آقای روحانی هم گفته‌ام همان موقع مردم به خیابان ریختند و حق‌شان را می‌خواستند، یک عده برخورد می‌کردند شما دارید امنیت جامعه را برهم می‌زنید، امنیت جامعه را آن گردن کلفت‌هایی که پول‌های مردم را خوردند به هم زده‌اند، نه آدمی که دار و ندارش را گذاشته در بانک که با آن زندگی کند اما پولش را خوردند و بردند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با انتشار توئیتی نوشت: ان شاءالله بزودی با کار جهادی فرزندان ایران، مشکل پمپ بنزین ها حل می شود.

نوبخت، دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در گفتگویی با خبرگزاری فارس درباره کاندیداتوری روحانی در انتخابات مجلس خبرگان گفت: ایشان الان از تهران آمدند و تهران هم اگر اشتباه نکنم حدود 16 نفر است و ایشان هم در تلاش هستند که 16نفر را آماده کنند و یک لیستی بدهند.

مهر نوشت: رئیس مجلس شورای از بررسی مجدد کلیات لایحه بودجه سال 1403 در روز چهارشنبه خبر داد.

خبر فوری نوشت: لیست اولین نمایندگانی که اعلام عدم دریافت خودرو کرده بودند، منتشر شد.

نماینده تهران در گفتگو با ایسنا در پاسخ به اینکه «آیا شاهد تنوع گرایشات سیاسی در انتخابات خواهیم بود؟»، عنوان کرد: حتماً که شاهد این تنوع خواهیم بود، در بین اصولگرایان اختلاف و تنوع سلیقه‌هایی وجود دارد. من با اصلاح طلبان کاری ندارم چراکه بخت اینکه آنها بخواهند رای بیاورند نسبتاً ضعیف است، گرچه ممکن است تعداد کمی از آنها در مجلس بعد حضور داشته باشند؛ البته همین الان نیز تعداد کمی از...

فارس نوشت: سیداسماعیل خطیب در پیامی به سردار فرماندهی کل انتظامی ایران سرداراحمد رادان، شهادت مرزداران غیور در راسک را تسلیت گفت.